Stojím na nádraží před vlakem a naposled koukám na své město. Ptáte se proč? Protože se sem už uřcitě nevrátím, zabijou mě při hrách.
Nastupuji do vlaku, ihned mě zavalí pocit rozhořčení, my si žijeme tak, že skoro každý den umře jedno malé dítě a tady jsou všechny věci tak nóbl. Na ničem se stoprocentně nešetřilo.Vcházím do svého vagónu, zatím jsem nepotkala nikoho mně známého. Do vagónu mě zavedla jedna z avoxů (člověk, kterému vyřízli jazyk za zradu, či porušení pravidel). Šla jsem se osprchovat a převléct.
Jdu pomalu do vagónu s jídlem. „Dobrý večer" řeknu, když vstoupím. Všichni si hledí svého. Dokonce ani Martinus mne nepozdravil. Sedla jsem si ke stolu a nabrala si jídlo na talíř, nejraději bych nic z toho nejedla, na náznak protestu, ale v aréně se každá síla bude hodit.
„Kde je Katie?" Zeptá se Cetkie, ano ona jede s námi, dělá nám něco jako vyzážistu, po chvíli ticha. „A to je kdo?" Zeptá se taky Martinus. „To je naše trenérka" nad slovem trenérka jsem se trochu pousmála. „Emily přestaň jíst jak prase a chovej se jako dáma!" Vykřikne Cetkie, po tom co vidí, jak jím. „Omlouvám se, že u nás v krajích jsou takové hostiny neobviklé a jí se stylem "kdo dřív příjde, ten dřív mele" jinak ne nevím kde je Katie" zasměju se. „Emily byla vždycky takové prasátko, že?" Zasmál se Martinus. „Kdyby šlo pohledem zabíjet, už by jsi tu ležel v kaluži krve." Chtěla jsem znít vážně, ale nevyšlo to a i já propadla smíchu. „Tobě stačí se na někoho usmát a hned umírá." Zčervenal Martinus, asi si myslel, že to bude znít jinak. „Jó protože můj smích zní, jak když někde mučí koně." Zasměju se. „Mně se tvůj smích líbí." Šeptne si spíš pro sebe Martinus.
Najdenou se rozrazí dveře a vchází opilá Katie, jak jinak.. od její "výhry" v aréně, jí nikdo jinak než ožralou neviděl. Ani se jí nedivím, jelikož vyhrála čtvrtohry, hry které se hrají každých 25let, každé čtvrtohry jsou nečím jiné, v těch její bylo spoustu zvířat zmutováno(od další kapitoli to budou muti) tak, aby vám co nejvíce čímkoliv připomínali rodinu. A také tam bylo dvakrát tolik soupeřů, takže pokud vás nezabili vzpomínky, tak jeden ze zabijáků stoprocentně.Ahooj❤️
Další nezáživná kapitola😂❤️
Jinak jak užíváte prázdniny?
Děkuju za skvělé ohlasy na tuto knihu❤️
Omlouvám se za chyby😅Natt❤️
ČTEŠ
Hunger games in real life. ~FF- Marcus and Martinus~ DOKONČENO
Hayran KurguKdyž se před několika lety točilo Hunger games, nikdo netušil, že se jednoho dne Hladové hry doopravdy uskuteční. Už se bude odehrávat několikátý ročník Hladových her, kterým vás bude provázet tato kniha. Kniha inspirována filmem i knihou Hunger gam...