-21-

147 21 15
                                    

Prosím přečíst aspoň 2. odstavec dodatků autora🙏🏻♥️

Probouzí mě křik od místa, kde se před mým usnutím nacházel oheň. Poté slyším výstřel z děla a kroky, které se blíží ke mně, snažím se nehýbat a neupoutat na sebe pozornost.
Když tato parta prochází pode mnou, zastaví se můj pohled na jednom určitém člověku, na Martinusovi. Jakto že je s profíky? Vždyť chtěl hrát sám za sebe ne? Tak tohle byl jeho plán? Dostat mě k sobě, poté mě odstrčit a pak se na mě spiknout ještě s profíkama? Tak tohle ti nedaruju chlapečku.

„Hele zaláskovanej, jseš si jistej, že šla tudy?" Prskl po něm kluk, kterého jméno mi nejspíš ani neutkvělo v paměti.

„Ta past co jsme viděli před chvílí je její" odpověděl jednoduše Martinus.

„Radil bych ti mi nelhat, jinak víš co tě čeká" probodl ho pohledem, počkat už si asi vzpomínám. Už vím Chris. Je tam s nimy Haily, Billy a ještě Johana s Albertem. Takže Martinus je vlastně s pěti profesionálními zabijáky.

Díky tomu, že jsem byla zticha, si mne ani nevšimli, vydali se dál a já tak mohla znovu usnout. Jenže jsem stejně ještě nějakou dobu přemýšlela nad tím proč s nimy Martinus je.

   Ráno se probouzím, může být třeba kolem sedmé. Než slezu ze stromu, sbalím si své věci do batohu, rozhlížím se, zda-li není někdo v mém okolí, poté už jen opatrně slejzám ze stromu. Mám přesně připravený plán, vydám se daleko do hor.
    Už jsem asi tak dvě hodiny na cestě, musím být už fakt daleko, takže tady na tomto místě to asi stačí a navíc bych řekla, že někde tady, už musí být konec arény.

Mezi tvůrcemi her:
„Pane už je 2km daleko od nejbližšího splátce"
„Tak ji posuneme, ale né teď, počkejme si až bude spát, ať je sranda"

   Hledám si jídlo, tady si ho klidně můžu i upéct. Lovím pomocí svých pastí a zatím se mi to vyplácí. Mám dva malé králíky, které si ihned dávám na již rozdělaný oheň a vydávám se pro vodu do nedaleké řeky.
   Už se stmívá, i když nemůže být tak pozdě, tvůrci to asi nechtějí prodlužovat. Vylézám opět na strom, kde se zase upevním a usínám.

     Probouzí mě divný pach, otevírám oči a vidím kousek ode mne plameny, rychle se odvazuji, seskakuji dolů ze stromu a utíkám pryč.

Tvůrci
„Můžete mi tam prosím dát strom?"
*strom spadl před Emily*
„Tak a teď lávové koule, musíme jí posunout co nejrychleji"
*Emily padá z kopce a kutálí se dolů*

Dokulhávám se k malému rybníčku, je to divné, oheň jakoby se zastavil v jednom určitém bodě. Když už jsem u vody, pomalu se sunu pod hladinu, abych svou novou ránu trochu vyčistila. Teď mám chvilku čas nad tím přemýšlet, už to mám, byla jsem moc daleko, to se tvůrcům určitě nelíbilo, a proto mě poslali na takovouhle smrt, to ale nevěděli s kým si zahrávají.
Procházím se dole u řeky s už méně bolavou nohou, ale najednou slyším mě už povědomé hlasy. Musím se schovat, rychle.

„Hahá, máme jí, támhle je, nám neutečeš dívko v plamenech" zasmál se Chris.

   Vydávám se do lesa a šplhám na nejbližší strom. Chris a dalších 5 členů jejich "skupinky" jsou hned za mnou, ale já stejně stíhám šplhat.

„Teď už mi neutečeš" uchechtl se Chris s mečem v ruce a začal šplhat nahoru, docela se mu dařilo, ale šáhl po špatné větvi a spadl dolů. Když jsem se k nim podívala, došla mi jedna věc. Haily má luk, tedy měla, teď už ho má Chris a snaží se mne trefit.

„Možná by bylo lepší, kdyby jsi hodil ten meč, než aby jsi střílel" uchechtla jsem se arogantně, když se mu to ani na podruhé nepovedlo. To už ale naštvalo Haily a luk si vzala ona, jenže ani jí to nevyšlo.

„Počkejme si na ni, jednou musí slézt buď to, nebo zemře" řekl Martinus a mě bodlo u srdce. Pokud tohle vidí Marcus, tak svoje dvojče nejspíš zabíjí spojeným myšlením.

„Dobře, rozdělejte oheň, budem se střídat v hlídce" odpověděl Chris na Martinusův nápad.


Ahojky♥️
Skoro po měsíci je tu nová kapitola😅🤧 omlouvám se, ale neměla jsem čas a teď jsem nemocná, někdo si řekne, že když jsem nemocná, že teď budu psát víc, ale já jsem momentálně ráda, že dejchám😅 Pokud to půjde, budu se fakt snažit psát víc, ale zatím se prostě omlouvám♥️

Jinak chci poděkovat za 2k přečtení, jakože pardon ale cooo? To jak jste dokázali?🤩 chtěla bych se vás zeptat zda za to chcete nějakou speciální kapitolu, nebo něco🚀♥️

Hope you like it🖤

Naty🔥

🚀Jeg elsker deg🚀

Hunger games in real life.    ~FF- Marcus and Martinus~ DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat