End

184 13 15
                                    

SPLÁTCI POZOR!
OZNAMUJEME VÁM, ŽE MINULÁ ZMĚNA S MOŽNOU VÝHROU DVOU SPLÁTCŮ SE RUŠÍ, ÚSPĚŠNÉ HLADOVÉ HRY.

„Zab mě, život bez tebe by pro mě stejně neměl smysl, ty máš sestru a- a- Marcuse," rychle vyhrkl Martinus, jenže poslední slova šeptal tak, že jsem ho skoro neslyšela. Ale proč zmiňuje Marcuse, ví snad o tom polibku? Nebo ví snad něco víc? V tom mě ale napadl skvělý plán.

„Bez tebe se nevrátím, už takhle by to nebyl život a ještě k tomu přijít o tebe? Nikdy," řekla jsem na jeden nádech a přitom jsem mu nasypala do dlaní pár bobulí rulíku, které jsem měla u sebe.

„Na tři?"
„Na tři,"
„Raz-"
„Dva-"
„Tř-"
DOBRÁ DOBRÁ, KLID, MOŽNOST VÝHRY DVOU SPLÁTCŮ STÁLE PLATÍ.

DÁMY A PÁNOVÉ, PŘEDSTAVUJEME VÁM LETOŠNÍ VÝHERCE HLADOVÝCH HER- MARTINUSE GUNNARSENA A EMILY WHITEHILL!

Krátce na to si mne Martinus přitáhl k sobě a okamžitě mě políbil, já s ním samožrejmě spolupracovala. Když se poté odtáhl, smál se jako sluníčko.

„Zvládli jsme to," vydechl šťastně.
„Společně, jako každou překážku, ale teď se těším domů," zasmála jsem se a Martinus se mnou.

Poté už si jen pamatuji, jak se nad námi objevilo vznášedlo a odneslo nás do kapitolu, kde "spravili" naše rány z her. Krátce poté nám oznámili, že momentální správce her zemřel, moc dobře jsem věděla proč. Musel pikat za to, že nechal odejít i mne i Martinuse. Myslím, že tyhle hry rozhodně ještě neskončily....

Ahoj, píše se mi to hrozně blbě, ale ano, tohle je konec této části- pokud teda vůbec budou ještě další. Tahle kniha mne hrozně bavila, ale poslední dobou na ní nebyl vůbec čas- stejně jako na ostatní mé knížky. Děkuju vám, za tu velkou aktivitu u téhle knihy, vůbec jsem nečekala, že by se dostala až takhle daleko. Vůbec nevím co sem mám jako psát. A ano vím, poslední část a je takhle krátká, jenže jinak to nešlo...

Chci se zeptat, stojí tu někdo o pokračování? Protože pokud jo, pokračování bych klidně ráda napsala- ale až poté co dokončím další knihy.

Tímto se s vámi v této knize loučím a snad si najdete cestu i k mé další tvorbě. Hrozně mi na tom záleží.

Hope you like that❤️

Nataly🔒

🎉 Dokončil/a jsi příběh Hunger games in real life. ~FF- Marcus and Martinus~ DOKONČENO 🎉
Hunger games in real life.    ~FF- Marcus and Martinus~ DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat