Prosím přečíst dodatky autora
V televizi zrovna začal hrát program o seznámení se splátci. Super, budou o mně mluvit... ach to svědomí. Říkala jsem, jak ho miluju? Ne? Tak teď to říkám...
Televize:
„Dobrý věcer tady Christopher Hank a budu vás provázet dnešním pořadem. Seznámíme se spolu s 24mi splátci, kteří jdou tento rok bojovat o svůj život do arény."
„Prvním splátcem z prvního kraje je Johana Mandson, dívka co to umí pořádně se sekerou a to nejen štípat dříví." Zasmál se Christopher. „Johana je 17ti letá dívka, má světlé vlasy, né úplně blonďaté. Malá postava, ale hubená, měla by před arénou trochu nabrat, jinak zemře na podvíživu. A to mi kapitolani rádi nemáme." Zasmál se znovu.
„Druhý je její společník, Albert Kalten, tenhle kluk to umí v boji na krátkou vzdálenost. Řekl o sobě, že neni líný si pro obět dojít. Tenhle brunet vám dokáže zamotat hlavu, svoje vypracované tělo docela často odhaluje. Možná v historii hladových her zažijeme i románek. Dívky to v aréně nebudou mít lehké, to už vím, vy možná zatím ne, jelikož splátce neznáte, ale já jo, a říkám, že v těchto hrách máme spoustu krásných kluků, ale také dívek." Dopověděl Chris monolog o jednom ze splátců. Tyto věci mě zajímají, protože potřebuju znát jejich slabiny. Jinak, i kdybych to nechtěla vidět, musím. Všichni toto vysílání mají poviné, i na samotné hry se musí dívat, ať dělají co chtějí. A kdyby jste se ptali, na čem se koukají lidé z krajů. Je to jednoduché, kapitol. Rozdali holografické přístroje, které se zapnou jen v dobu her a důležitých vysíláních.
„Třetí splátkyní se stala Kristine Winstem, mám pocit, že tato dívka mou favoritkou nebude. Zrzka bude stoprocentně lstivá a podlá, ale nemůžu toto posoudit. No což, uvidíme se v aréně liško."
„Čtvrtý hráč Hans Winstem, přihlásil se, když zjistil, že do arény jde jeho sestra. Asi vím kdo bude první spojenec. Tento blonďák se své sestře nepodobá, ale vůbec. I chováním je jiný. Stejně jako u sestry, uvidíme v aréně.
„To zatím máme dva kraje a už teď je to peklo. Ale až vám řeknu o všech splátcích, to teprve bude zajímavé. Pro dnešní vysílání to je vše, musíme vás trochu napnout, a proto se o dalších splátcích dozvíte příště." Hned co toto dokončil se televize zase vypla.
Sedím v jednom z posledních vagónů a čekám. Co jiného mám dělat. Čekám na smrt, už teď vím, že je nedokážu zabít, i kdybych někoho zabila, skončila bych hned, co by umřel Martinus, neudržela bych se. Stále ani nevím, s kým budu mít tu čest. Teda vím, já budu bojovat proti kapitolu.
„Můžu?" Řekl blonďáček s úsměvem, když vcházel do vagónu, ve kterém stále jsem.Ahojkyyy😂❤️
Jak se máte?😄
Mám otázku, nebo spíš, jako dárek za čtení a hlasy, bych chtěla udělat něco speciálního, takže nějaká kapitola, nebo Charter ask? Co by jste chtěli? Napište mi prosím komentář.. vím tohle nikdo nečte, takže z toho nic nebude... A taky mám otázku.. Mám sem dát Lea z Bars and Melody? ❤️❤️Natt❤️
ČTEŠ
Hunger games in real life. ~FF- Marcus and Martinus~ DOKONČENO
FanfictionKdyž se před několika lety točilo Hunger games, nikdo netušil, že se jednoho dne Hladové hry doopravdy uskuteční. Už se bude odehrávat několikátý ročník Hladových her, kterým vás bude provázet tato kniha. Kniha inspirována filmem i knihou Hunger gam...