"Ska vi se på filmen?" Oscar drar med mig ut i soffan, han tar skräckfilmen och jag känner hur jag redan börjar bli lite rädd.
Oscar sätter i filmen och startar den. Innan jag vet ordet av har han krupit ner i soffan bakom mig, han håller om mig bakifrån och jag kryper ihop i hans famn. Han andas lugnt i min nacke och en känsla av trygghet sänker sig i rummet.
Filmen var skitläskig men Oscar höll om mig, men trots det dunkar mitt hjärta så hårt så jag tror att det ska hoppa ur bröstet på mig och jag känner mig så spänd i kroppen så jag tror att jag ska spricka.
"Sätt på den andra filmen" bedjar jag och han nickar innan han reser sig upp och sätter i den andra skivan. Varför han fixar allt hemma hos mig vet jag inte. Jag känner mig så otroligt liten i hans sällskap.
Denna filmen var bra. Inte alls läskig och jobbig utan lugn, romantisk och fin. Oh, bögigt, men jag är väl bög antar jag, då får man vara bögig.
Oscar flinar till lite generat, en vild sexscen spelas på skärmen, det är en man och en kvinna som nästan porrfilmsknullar men jag bara suckar. Jag blir inte ens upphetsad utav sånt sex. Jag är för homosexuell. Jag har inget i mot tjejer, eller inte mer i mot dem än andra människor, men jag bara attraheras inte av dem.
Oscar vrider sig bekymrat bakom mig och jag snurrar runt så jag ligger med ansiktet i mot hans. Han kollar ner lite och när han kollar upp på mig är han alldeles röd i ansiktet och jag kollar ner. Bulan innanför jeansen är inte liten och jag skrattar generat.
Jag snurrar runt igen och fortsätter kolla på filmen, Oscar kramar mig hårdare och hans stenhårda snopp trycker in i mellan mina skinkor. Jag biter mig hårt i läppen för att inte ge ifrån mig ett högt stön. Envist kollar jag på filmen och vägrar vända mig om till Oscar igen.
Det är inte förs eftertexterna börjar rulla som jag vänder mig om. Oscars ögon är desperata och jag ler mot honom innan jag pressar mina läppar mot hans perfekta. Hans tunga dras mot min underläpp och jag ger han inträde. Våra tungor söker sig runt i varandras munnar och han smakar lite lätt av vanilj.
Jag avslutar kyssen och han trycker sig i mot mig, han är fortfarande hård och jag känner honom mot mitt lår. Jag tar lite avstånd. Jag är oskuld, och jag är blyg, jag vill inte att Oscar ska se min feta kropp, okej, de har han redan gjort, men jag vågar inte ha sex med honom. Dessutom så har vi inte ens känt varandra länge. Han kanske bara lurar mig, han kanske bara vill ha ett ligg och inte mer?
"Jag vill inte Oscar" säger jag tyst och han nickar.
"Det är okej"
Det börjar bli sent och Oscar bär upp mig till sängen och tar av mig kläderna, än en gång känner jag mig sådär liten. Men jag gillar det. Jag gillar när Oscar tar hand om mig. Jag känner mig omtyckt då.
Han kryper ner bredvid mig och jag känner hans magrutor mot min rygg.
"Jag är fortfarande rädd Oscar" mumlar jag ut i mörkret.
"Ska vi göra nått som får dig på andra tankar??" Oscar trycker sitt stånd i mot min rumpa igen och denna gången låter jag stönet passera mina läppar.
_______________________________
OMG FÅR FUCKING FITTSTÅND PÅ GRANNENS VATTENSPRIDARE, NÄSTAN LIKA HÅRT STÅND SOM OSCAR. JXJJDKSJSKA VAD SKRIVER JAG ENS. Åh, felix nuttis som är rädd, jag kan komma och hålla om dig SÅ JAG SLIPPER VATTENSPRIDARHELVETET.