~felix~
Klockan har hunnit bli halv 12 på dagen och jag sitter vid mitt lilla köksbord medans Oscar rotar bland skåpen. Han lyckas skrapa ihop ingredienser till pannkakor och vispar ihop en smet.
Jag känner mig otroligt elak, vi är hemma hos mig och han får laga maten. Men jag äter inte. Jag gör det bara inte och det mår jag bra av. Enligt mig.
Jag hör hur Oscar häller ner smet i en stekpanna och man hör ljudet av hur smeten förvandlas till en pannkaka, doften sprider sig i rummet och det vänder sig i magen. Jag vill inte äta. Jag kan inte. Knäna drar jag upp mor hakan och jag håller om mina ben med mina armar, jag kramar dem hårt och sluter ögonen för att koncentrera mig. Jag vill egentligen bara springa rakt ut ur rummet, till toan och spy i toaletten. Varför vet jag inte, men detta känns inte bra.
Oscar slår ser ner mitt i mot mig och i mitten av oss ställer han en talrik med pannkakorna staplade på varandra och jag sväljer ner det som är påväg upp ur halsen. Den bränner till och tårarna bildas i mina ögon och jag känner hur hela jag börjar skaka. Med ens är Oscar vid min sida, han placerar mig i sitt knä och han vaggar mig långsamt fram och tillbaka, jag känner mig som en jättebäbis.
"Du behöver inte äta det snuffi, jag blandar en dryck till dig" viskar han och pussar mig i pannan och jag börjar genast andas lugnt igen.
"Jag vill inte Oscar" viskar jag och skakar förfärat på huvudet.
"Men jordgubb? Den var väl ändå rätt god?" Undrar han och jag nickar lätt. Det var den ju.
----
"Ska vi gå ut en sväng älskling?" Undrar jag som står otåligt i hallen med skorna på. Det är halvmulet ute och inte för varmt, med andra ord, perfekt promenadväder.
"Kommer" Oscar kommer nerrusande för trappan i bar överkropp med en militärmönstrad tröja i handen. Han är så sexig och det börjar genast pirra där nere.
Hur kan jag vara så kåt hela tiden? Sex kan jag liksom inte få nog av. Jag kollar ner på mina knän som är täckta med sårskorpor, trots smärtan i knäna så var nog det sexet det bästa någonsin, men smärtan i rumpan är rätt plågsam nu. Men det funkar. Det var nog det sexigaste jag vart med om. Testa att knulla på ett tågspår, jag ryser till.
"Vad är det snuffi?" Oscar står jämte mig och kollar oroligt på mig.
"Jag är kåt" svarar jag och mina kinder är helt röda.
"Du är alltid kåt" Oscar teasar mig genom att trycka upp sin rumpa mot min snopp som genast börjar pulsera. Varför är det såhär? Jag antar att jag är tonåring som precis fått smak på det där med sex.
"Jag är kåt på den där andra Oscar, hans ögon, dem liksom sa åt mig att ha sex med honom" säger jag sen och Oscar nickar.
"Jag med, allvarligt, liksom sex utan känslor typ" håller han med och jag rodnar igen, vad snackar vi ens om?
"Vi kanske kan ha trekant med honom?" Föreslår Oscar efter ens stunds tystnad.
__________________________
ASSÅ WHATDAFFUCK HAHAHHAHAHAHA JAG DÖR VA VA VA