Kapitel 18 - i want you to fuck me (dirty)

3.1K 50 12
                                    

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag vill verkligen inte tänka med det jag har mellan bena men den är hård. Oscar är också hård och han trycker sig mot mig samtidigt som han kysser mig intensivt. Jag gillar Oscar, det är ingen hemlighet, men han skulle lika gärna kunna ta mig som ett one night stand och sedan lämna mig, ensam, ledsen och sviken. Jag känner ju knappast killen.

Det känns som om jag ska gå under av kåthet och jag kysser Oscar på halsen, stannar upp och suger hårt på den, hm, där blir nog ett sugmärke imorgon.

"Omg, felix, snääälla" bedjar han, han ser på mig, hans redan fluffiga hår står åt alla håll.

Jag suckar för mig själv, någon gång ska väl den där oskulden ryka ändå? Det känns som om jag ska lika över och jag vet inte vart jag ska ta vägen längre.

Hans hand söker sig ner i mina kalsonger och han greppar min snopp, jag stönar till, bara hans mjuka beröring får min kropp att reagera. Han drar några drag fram och tillbaka och jag stönar förtvivlat. Jag vet inte ens hur jag ska bete mig? Jag har aldrig gjort detta förut och jag känner hur mina kinder blossar upp.

"Skäms inte felix, jag gillar att du stönar" viskar Oscar andfått i mitt öra och kör på lite hårdare. Jag stönar till högt och han fortsätter snabbare.

"OSCAR" helt okontrollerat skriker jag hans namn samtidigt som jag börjar krampa i hela kroppen, jag river honom över ryggen samtidigt som jag sprutar ner hela honom. Han flinar till och slickar sig om kinden, har han frivilligt kan sätta i sig min sperma är en gåta, men han verkar gilla det, dessutom är han sexig, otroligt sexig när han gör det.

Jag stönar fortfarande och han kysser mig hårt men ändå passionerat för att få mig att tystna lite, jag bor ju faktist inte helt ensam i lägenheten.

"Oscar... Jag vet inte hur man gör" jag skäms och han skrattar till. Mina kinder lyser ikapp, det är pinsamt, jag brukar ju knappt runka. Okej, LÖGN. Jag runkar visst.

"Felix, du har väl runkar någon gång?" Oscar kysser mig lätt och jag rodnar bara ännu mera, det känns så himla fel att prata med någon annan om ifall man runkar eller ej, jag menar, jag brukar ju knappt prata med folk överhuvudtaget.

Jag nickar lätt, jag vill få av honom kalsongerna, jag vill se honom, han är stor. Riktigt stor, det kände jag innan när han minst sagt pressade sitt stånd i mot min rumpa. Jag känner mig töntig, riktigt otroligt töntig. Jag vet väl hur man har sex eller? Helt jävla dum i huvudet är jag inte. Men Gud felix, sluta tänk, ha bara sex, gör det som faller dig in.

Jag drar av hans kallingar och hans snopp skjuter upp, precis som jag tänkt mig var han stor. Jag vill mer än att bara ta på den, jag kryper ner och tar honom i munnen, ett långt utdraget stön lämnar oscars läppar. Han börjar röra sig fram och tillbaka samtidigt som jag suger hårt. Jag kommer omöjligt kunna ta hela honom.

Han juckar hårdare och kommer längre ner i halsen, jag börjar känna hur kräkreflexen går igång och jag hostar till. Oscar ser oroligt på mig men jag fortsätter envist suga, jag tar handen mot hans snopp och använder den samtidigt. Oscars stön ekar i hela lägenheten och jag förstår vad han menar att han gillar när jag stönar. Att höra hans stön är underbart.

Tillslut kommer han och sprutar mig rakt i munnen, jag hinner inte ens tänka på om jag tycker att det är äcklig eller inte förs den salta satsen landar rakt i min mun, jag sväljer och slickar mig om munnen. Så farligt var det inte. Det var ju från Oscar och allt ifrån Oscar är underbart.

_____________________________________

Håhåhååhåhåh har inte skrivit dirty innan omg, vet inte om detta var så bra, HAHAH detta var första gången, kanske inte ska gå inför grovt då😳

Åh, felix nuttis visste inte hur man gjorde. Ååh, gubben du kan träna på mig.

Nothing like us [foscar]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora