Kapitel 38 - Fyrkant? Fyrkant.

1.6K 51 16
                                    

Jag lägger en kudde över mitt skrev när filmens sexscener spelas upp. Jag biter mig i läppen och ser att de andra killarna genast blrjar vrida sig i soffan, en obekväm stämning sänker sig över rummet. Inte för att någon utav oss egentligen tänder på tjejens brlst eller utseende, det är killens snopp och stön som får våra kroppar att reagera. Jag flinar till lite lätt. 

"Eh, uh, ja" Oscar trycker på paus på filmen och alla blickar riktas mot honom och hans kinder blossar snabbt upp.

"Sugen eller?" Omars röst har blivit sexigt skrovlig och en rysning går längst med min ryggrad. 

"Behöver någon i detta rummet ens ha svar på den uppenbara frågan?" Ogge ser med samanbitna tänder på Omar och  vi alla brister i skratt.

Skrattet får den stela stämninge att lätta och vi alla börjar slappna av en aning. Jag känner hur tältet i byxorna börjar sjunka och jag suckar lättat ut, trots att jag bara är en kåt tpnårspojke och att två främlingar nyss knullat skiten ur varandra inne på min toalett har jag ingen lust att ligga framför dem. Inte med de heller, trots mina och Oscars galna fantasier om en trekant med Oscar nummer två. Dessutom känns det bara genant efter att han berättade för Omar öppet om vårat tågrälssex. 

"Så, vilka är ni egentligen?" Oscar har tagit bort den skyddande kudden och lutar sig avslappnat tillbaka, skönt att han också blev lite okåt utav situationen. 

"Eh, Oscar nummer två aka Ogge och Omar?" Omar höjer förvånat på ena ögonbrynet och han ger mig en blick som får mig att svälja orden jag hade på tungan. 

"Jo, men fan mannen, bra att du talar om vad ni heter, nu kanske ni kan berätta lite om intressen och sånt?" Han skrattar till och himlar med ögonen åt Omars faktiskt dryga kontrande kommentar. "Förutom sex" tillägger han sedan när han ser att den röda färgen redan skiftar på de andra parets kinder. 

"Eh, jag sjunger" Omar rycker på axlarna och börjar sjunga högt på refrängen utav 'As long as you love me', han sjunger bra, riktigt bra. 

"Jag vill också kunna sjunga" Oscar ser på Omar med avund i blicken och jag förstår honom, det vill jag med. Men i sällskap av Omar så sjunker mitt självförtroende med 100%, jag vet inte varför, inte för att jag attraheras av honom, för trots att han är snygg så gör jag inte det. 

"Jag dansar" Ogge är Omars motsats, han är väldigt blyg och hans ögon är isblå och väldigt fina. Han är liksom så oskyldig hela tiden. Okej, kanske inte när vi fann honom runkandes på tågstationen. Då var han inte så oskyldig, men jag kan väl fötstå honom, grabben var ju bara kåt. 

"Jag dansar ibland, i min ensamhet" säger jag tyst och jag känner mig som om jag sitter i en rättegångssal när alla blickar letar sig till mig och jag ger dem ett snett leende. 

"Vi får väl dansa tillsammans någon dag" Ogge ger mig en sexig blinkning och jag ryser till, vi liksom knullar varandra med blicken, ögonsex... Kan man få ögonorgasm?

"Jag är kååååt" säger omar plötsligt och min blick letar sig till bulan i hans jeans, han märker det och ser på mig, han blinkar och biter sig i läppen och helt plötligt känner jag hur jag genast har stånd igen. 

"Fyrkant?" Ogge ler mot Oscar som också biter sig i läppen. 

"Fyrkant" säger alla i kör och jag lägger genast armarna om Oscar och vi börjar hångla på direkten. 

_______________________________________

Vad tycker ni? Asså jag vill vetaaaaaaaa, veta vad ni tycker osv...

Vad tyckte ni om idéen om att jag ska skapa en kik enbart för er?

Nothing like us [foscar]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora