- Oscar -
Jag placerar mjuka kyssar ner för felix hals och han stönar vid varje gång, jag lämnar mörka sugmärken efter mig och jag hör även Omars rossliga stön. Jag tänder helt på det, trots hans halvuppnosiga beteende, men han är så sexig på ett sätt, hans skratt är to die for och efrhgeifweijfqe, kan inte ens beskriva hur kåt jag är. Hela jag pulserar och allt jag kan tänka på är felix stenhårda snopp som han torrjuckar i mot mitt lår.
"Kom" jag drar upp de andra upp till den stora dubbelsängen och jag lägger mig ner över felix.
Jag trycker mig mot honom och han stönar till när han känner hur hård jag är. Han stönar till och jag börjar ta av honom tröjan. han stratar i mot. Jag vet varför. Han vill inte att någon ska se hans ärr. Jag har också ärr, men på något sätt har jag funnit mig mer i situationen. Liksom mer accepterat mig själv och att de finns där, ett ärr är som en tatuering, fast med en mycket djupare historia bakom det.
"Ingen tänker på det babe" viskar jag och han biter sig sexigt i underläppen och jag börjar strula brutalt med honom igen.
Denna gången lyckas jag få av mig tröjan och jag känner hur någon annan rycker i min. Jag kollar bak och möter ogges ögon och jag låter honom dra av den, han hinner knappt få den över huvudet på mig innan omar börjar kyssa mig med slarviga kyssar över hela min hals och upp till munnen. Ogge kysser Felix och allt är bara allmänt kaos.
"Jag vill ha dig" Omars röst väser i mitt öra och med stadig hand greppar han tag om min snopp och börjar försiktigt bra fram och tillbaka".
"Förlåt, men jag klarar inte detta" Felix röst har blivit en aning mindre och jag ser att han har panik. Han bara drar sin tröja över huvudet och i enbart den och kalsonger försvinner in på toaletten. Omar vägrar sluta kyssa mig och jag placerar mina hände rpå hans bröstkorg för att få bort honom.
"Förlåt" mumlar jag och rusar efter Felix.
Han har redan hunnit låsa och jag ställer mig utanför dörren. Jag hör hur han hostar och hostar där inne och en suck lämnar mina läppar. Att han bara går och kräks lite när som är inte bra, han är redan så tunn och liten. Jag är rädd att knäcka alla hans ben så fort jag ens vidrör honom och det känns hemskt.
"Snuffi...." börjar jag oh jag hör hur han kräks ljudligt inne på toaletten.
"Förlåt Oscar, gå och ha sex med de andra" han gråter, trots att jag inte kan se honom så vet jag precis hur han ser ut för tillfället. Tårar rinner panikartat ner för hans kinder och han snyftar hejdlöst. Jag vill bara dra in honom i min famn och hålla honom där föralltid, bara berätta för honom hur mycket jag älskar honom.
"Jag vill inte ha sex med de andra, jag vill ha sex med dig" Mumlar jag och hans snyftningar återkommer.
"Men.."
"Inga men felix, öppna dörren så jag kan få hålla dig i min famn" det är inte ofta längre jag tilltalar honom med hans namn, men när jag väl gör det så känns stunden allvarlig och jag vill bara få se honom.
Med ett klickande läte slås dörren upp och felix kastar sig i min famn. Jag gosar in mitt ansikte i hans hår och hans tårar blöter ner min bara axel. Inte för att det spelar någon roll, jag älskar honom och ingen annan.
"Eh, vi går nu" Omar och Ogge ger oss en lite nedlåtande blick och går ut genom dörren. Bådas hår är superruffisga och det syns att de har haft sex. Med ens ser man hur felix sjunker. Han skäms.
_______________________________
Mina kapitel har börjat suga seriöst dctygvuhbjnkml, hahahaha ååh stackars snuffi