Tystanden som uppstår är total och det känns som om jag bara vill sjunka igenom jorden. Det där kan ha vart det pinsamaste i mitt liv, fast ändå inte. Oscar frågade ju bara ifall han vill göra nått, han liksom ina "EY YO MANNEN SKA VI KNULLA I TREKANT??". Men trots att det inte var på det viset så skäms jag ändå lite, jag skäms lite över Oscar. Det borde jag inte göra. Jag är minst lika pinsam. Jag är minst lika kåt. Hastigt ruskar jag på huvudet för att blanda om tankarna.
"Vad har det med saken att göra?" Slänger Oscar tillslut ur sig och flinar lätt.
"Trodde ni menade..." Han stammar till och flinar lätt.
"Nej, men seriöst, ta med din kille hem till mig så kan vi ha myskväll och kolla på film" jag räddar snabbt situationen utan att ens tänka på vad jag ska säga.
Vänta, omg, nej stopp, backa bandet, bjöd jag nyss hem 2 helt främmande killar till min lilla lägenhet för att kolla på film? Jag skrattar för mig själv, vad har jag gett mig in på? Tydligen är Oscar minst lika förvånad som jag och kollar på mig samtidigt som han höjer ena ögonbrynet.
"Trodde du var rädd för människor" säger han med ett snopet leende samtidigt som jag ger honom en panikartad blick och han nickar förstående.
Oscar är min andra halva och det känns som om han förstår mig hela tiden, det är så konstigt, att vi inte ens har kännt varandra länge. Men vi var som pusselbitar, det bara sa klick, det var så lätt, så uppenbart att just vi två skulle bli till ett. Det var så, och jag älskar honom. Ja, jag älskar Oscar. Nu kramar han min hand hårdare och jag lutar mitt ansike i mot hans arm och andas djupt.
"Det här blir bara konstigare och konstigare" Oscar nummer två kliar sig i huvudet och jag fnissar till generat.
"Instämmer" mumlar Oscar lågt.
"Men, ja, det skulle väl vara mysigt att träffa fler bögaisar(HAHAHAHH WHATDAFFUCK) och ha lite mys med" han blinkar sexigt och jag sväljer hårt.
Hans isblå ögon skriker åt mig att knulla honom mot lyckstolpen en bit bort och jag biter mig själv hårt i kinden som bestraffning. Det blir ett hål och smaken av blod sprider sig i min mun. Jag andas djupt igen.
"När kommer din kille då?" Det stal samtalet fortsätter och det känns som om luften är trögflytande eftersom att det är så stelt och konsitgt.
"EYY BABY" En kille i mörkt småkrulligt hår rusar fram till oscar nummer två, sen är hångelparyt igång i mellan de två killarna och de strular vilt medan vi bara står alldles mållösa och ser på. Vilken entré grabben gjorde.
"När han talar om trollen" Fnissar Oscar nummer två och placerar ännu en kyss i mot den mörkhårgia killens läppar.
Han är också sexig. Otroligt sexig, hans lite utländska utseende och snällt bruna ögon är som magneter och det suger än en gång till i magen, hur är det ens möjligt att jag hittat tre supersnygga bögkillar inom loppet av bara någon vecka. Jag skakar tyst på huvudet. Vad är felet på mig?
"Vad heter du?" Oscars mjuka röst väcker mig ur mina tankar om de tre killarna som står runt mig.
"Omar" svarar han kort med en rolig dialekt som får mig att fnissa till.
Han lutar sig och viskar något i Oscar nummer tvås öra och han skrattar till litegrann.
"Detta är Felix och Oscar, vi är hembjudna till dem för att se på film ikväll om du vill, älskling?" Säger oscar nummer två och kysser Omar i nacken, det smackande ljudet hörs ända till oss och salivtrådarna i mellan hans mun och Omars förklarar hur blöta och slafsiga kyssarna är och Omar stönar till. Hans stön är rassligt och utdraget. Sexigt det med. Varför är alla i denna värld så sexiga helt plötsligt? Eller är jag bara en helt vanlig kåt tonårspojke?
_______________________________________________________
Det här kapitlet sög så fruktansvärt mycket, asså förlåt, hahaha, jag tror jag dör så stelt...
Förlåt för min paus i några dagar också, men ibland stänger min hjärna bara av och jag gör ingenting annat än att ligga i sängen och stirra i taket.
Ska ni på Vertigo i Göteborg btw? JAG SKA. JAG SKA KÖA PÅ NATTEN OCKSÅ. Lol, ni får inte veta vem jag är, då bli det stelt, puss