Jag håller felix så att han sitter i samma position som man sitter i när man rider på någons rygg fast på magen och jag kysser hungrigt hans läppar, den andra killen ser bara på och han skruvar besvärat på sig med rosande kinder. Jag blinkar mot honom och han ler snett tillbaka. Han går mot en bänk och sätter sig med ryggen mot oss.
Jag går med felix mot spåret och lägger ner honom där innan jag vänder mig med rumpan mot honom och drar ner byxorna. Jag nästan rentutav sätter mig ner på hans ansikte och han tar mig långt ner i halsen. Han suger och jag stönar till. Jag drar ner hans byxor och hans enorma snopp sprätter upp. Jag suger av honom snabbt och hårt och hans stön dämpas av varje gång jag stöter ner i hans hals.
Jag kliver av honom och han är alldeles röd i ansiktet av ansträngningen och jag tar tag i hans snopp med ena handen och börjar runka honom snabbt och hårt. Han stönar högt och jag kysser honom hårt för att dämpa han gällande läten. Hans snopp pulserar i min hand och jag drar några extra snabba drag.
"AAAAH AAAAH OSCAR MMMMHMM AAAAH AAAH ÅÅH OMG ÅH AAH JÄÄÄÄVLAR" hans läppar lämnar min mun och han skriker ut mitt namn i takt med mina runkdrag.
"AAAH MMH OSCAR, OSCAAAAAAR JAG KOMMER" snabbt som attan tar jag honom i min mun och suger så hårt så att det skulle kunna bli ett sugmärke på hans snopp, hans salta sperma landar i min mun och jag slickar ivrigt i mig allt och han flåsar högt. Han har slutat krampa och jag kysser honom hårt och slarvigt. Riktiga knullkyssar och jag är alldeles på tok för kåt för att kyssa ordentligt.
"Ställ dig på knä" felix ställer sig på alla fyra och putar med rumpan och jag känner hur min egen snopp är så hård så att jag säkert skulle kunna slå någon medvetslös med den.
Jag tar lite saliv på min tumme och smörjer in felix analöppning med det, man tager vad man havet antar jag.
Jag placerar mitt ollon mot hans hål och han gnyr ljudligt samtidigt som han teasar mig genom att gnida sin rumpa upp och ned över min redan stenhårda snopp.
"Redo snuffi?" Viskar jag till honom.
"Alltid redo" mumlar han och jag juckar stenhårt in i honom.
"AAAAAH OSCAAAAAAAAR" han skriker mitt namn så det ekar i området.
Den andra killen kommer rusande och får syn på oss. Jag ler generat på honom, felix står som en hund och jag knullar honom hårt bakifrån. Mrn jag koncentrerar mig snabbt på vad jag gör och stöter mig in i honom. Det känns som om det kommer gå för mig vilken sekund som helst då jag var så sprängande kåt så jag tar tag i hans halvhårda penis och runkar honom i takt med att jag stöter in i honom.
"FELIX AAAH" ett skrikstön lämnar mina läppar och jag kommer i honom. Den varma vätskan omsluter sig runt min egen penis och han sprutar en gång till på stenarna vid rälsen och vi båda andas snabbt och flämtande.
Jag reser mig upp och han med, blod från hans knän sipprar ner, men det verkar inte bekymra honom. Han ler mot mig, sådär magiskt vackert som bara han kan.
Ett gnyende läte väcker oss ur våran trans och vi ser den andra killen sittandes på bänken, hans byxor är uppknäppta och han har handen i kalsongerna medans han stönar tyst för sig själv. Vi fnissar till lite.
"Hm, hm" jag harklar mig och han ser upp på oss.
"Jag heter också Oscar" mumlar han och kliar sig generat i nacken.
_____________________________
HÅHÅHÅHÅGÅ DIRTY JAG ÄR FOSCARKÅT OMG DJJDBDBSJWJQJ TÄNK ATT YA TREKANT MED DEM DJDJJSJS