Kapitel 19 - rond two (dirty)

3K 51 36
                                    

Jag vaknar upp nästa morgon med oscars armar om min midja. Kvällen igår var otrolig, magisk. Det där med sex har jag alltid trott varit överskattat, men det är underbart. Lite för underbart. Jag vill göra det igen, med Oscar.

Jag snurrar runt med ansiktet i mot oscars och han har fortfarande armarna om mig. Jag gosar in mitt ansikte i mot hans bröst och han börjar långsamt smeka mig över ryggen. Jag stönar svagt till och inser hur kåt jag egentligen är på Oscar, hur kåt jag blir utav hans beröringar. Åh, jag blir alldeles galen, och det verkar det innanför mina kallingar också bli. Den ställer sig rakt upp (asså whatafuck åhmygod why felix, whyyy??) och jag känner mig generad igen. Gårdagens händelser gjorde så jag fick lite försmak för det där med sex. Åh, Oscar måste tycka att jag är bästa kåta pervot.

Oscar verkar ha märkt vad som hände innanför mina byxor och han flinar retsamt mot mig och trycker sitt morgonstånd i mot mitt och gnider sig fram och tillbaka. Jag stönar till, än en gång. Åh, Oscar gör mig galen seriöst.

"Ska jag fixa morgonståndet?" Oscars raspiga röst är så sexig och jag ryser till. Han river mig långsamt över ryggen med sina naglar och jag ger ifrån mig ett lågt stön.

"Ja, snälla, mmhm" mumlar jag och han drar långsamt ner mina kalsonger. Trots att oscars snopp är otroligt stor så ska jag nog inte skämmas över min, den är nog lite större.

Denna gånger tar Oscar mig i sin mun, han har också handen på min snopp och runkar den hårt samtidigt som han suger. Jag stönar högt och Oscar lägger en hand lätt över min mun för att hejda mina höga stön. Han kör på snabbare och jag skrikstönar i takt med att han runkar av mig hårt. Tillslut kommer jag i hans mun och han sväljer hela satsen, lite droppar ner för hans haka och jag slickar upp det innan jag kysser honom hårt och passionerat. Åh, jag slickade min egna sperma?? Aja, det var sexigt. Jag fortsätter att kyssa Oscar intensivt och han börjar torrjucka mot min slaka snopp.

"Nu är det min tur" jag blinkar mot honom samtidigt som jag flinar till.

"Felix, snälla kan jag få knulla dig?" Han är andfådd och jag kollar skräckslaget på honom.

"Nej Oscar, det vågar jag inte" viskar jag och han nickar.

Jag famlar över hans snopp med min hand, leker lite teaser, vägrar att ta hårt i den och han stönar.

"FELIX" hans röst låter beklagande och jag skrattar bara åt honom innan jag kysser honom i mungipan innan jag fortsätter att kyssa honom, ner för magen, kysser alla hans magrutor och ner mot hans V-linje. Jag kysser honom från ljumske till ljumske och han stönar lågt.

Tillslut tar jag et mjukt, men fast grepp om hans snopp och runkar honom snabbt och hårt, han börjar skrikstöna på en gång och jag stoppar in ett finger i hans anal och han skriker än en gång innan han börjar krampa. Kaskader sperma sprutas i sängen och hela han blir slapp och jag kysser honom hårt.

"Ska vi dra till skolan nu eller?" Viskar han sexigt och slickar sig om munnen.

______________________________

OMG felix din kåte jävlel😂😂 jag dör seriöst, åh, kåta jävlar, hahaha sängen är full med sperma, åh mys.

Nothing like us [foscar]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon