Sagt och gjort, killarna följde med hem och jag går och kramphåller Oscar i handen. Hans timme smeker över min tumme och han viskar lugnande saker i mina öron.
Skillnaden mellan oscars och mitt förhållande om man jämför Oscar nummer tvås och Omars är att dem är så mycket mer öppna med att det är dem två. Dem verkligen smeker varandra offentligt och Omars hand greppar lite lätt om oscar nummer tvås rumpa där dem går. Jag vågar inte riktigt sånt, inte än. Inte offentligt, jag är rädd för blickar. Jag är jätterädd.
Och vad fan håller jag på nu ens? Drar hem två okända killar som jag egentligen är svinrädd för. Dessutom har en utav dem tröstrunkat till mitt och oscars porrfilmsknull.
"Kan vi inte kalla någon utav er något smeknamn, två Oscar liksom" Omars roliga dialekt får mig rycka till och jag skrattar till.
"PAX FÖR ATT INTE HA SMEKNAMN" oscars röst måste höras i hela området då hans skrik ekar i mellan väggarna på de höga skyskraporna.
"Jag kan väl ta det, ogge eller nått" Oscar nummer två rycker obekymrat på axlarna.
"DÅ KAN JAG KALLA DIG FÖR OGGIS" Omar slänger sig om halsen på ogge som han nu mer kallas och kysser honom intensivt. Bulan innanför hand byxor är enkel att tyda och jag flinar till. Vi tonårspojkar är väl helt otroliga med det här med sex.
Vi går in i hallen, mina axlar måste nog vara uppe vid öronen vid det här laget utav nervositet. Jag gnager på insidan kinden och jag känner hu kallsvetten bryter ut. Jag förstår inte varför det ska bli såhär varje gång. Att jag är så rädd, för alla bara för att jag blivit misshandlad utav några få. Jag skakar lätt på huvudet och sväljer, jag känner har nervositeten lägger sig en aning. Jag måste komma över detta nu. Jag måste det, skärpning nu!
"Jag måste på toa, jag har suttit på tåget halva dagen och måste tömma blåsan" Omar går mot toaletten som är noga utskyktad, jag och oscar går in mot köket.
"Jag följer med Omar" ogge går efter Omar in på toan och Oscar skrattar till.
"Kissa i kors nu då" flinar han och jag skrattar lätt, min hand far upp till munnen för att hejda det och Oscar flinar mot mig.
Han slickar sin underläpp lite lätt och kollar mig intensivt i ögonen. Denna gången blir jag inte kåt, wow, hurra för mig typ, utan jag vill bara hångla med honom. Sådär galet mycket som gör så att läpparna svullnar till dubbel storlek.
Killarna låser toadörren och Oscar nästintill kastar sig över mig och kysser mig, snabbt går det över till hångel och oscars händer letar sig snabbt ner för min rygg och greppar tag i min rumpa. Jag hoppar upp och han när upp mig på diskbänken och vi hånglar ivrigt i några minuter. Jag börjar le. Vad har jag gjort för att förtjäna denna ängel?
Oscar släpper kyssen och börjar rota runt i skåpen, han hade köpt hem lite chips för ett tag sen och han häller upp dem i en skål och vi går mot vardagsrummet för att välja film.
Vi passerar badrummet och stannar till för de konstiga ljuden.
"AH MHM AAH AAAH OGGE AAH" Omar stönar högt där inne och jag flinar till.
"MMH OMAR JAG JA-JA-JAG KOMMER AAH"
"HÅRDARE OGGE HÅRDARE"
________________________
ojoj😏
10K HÖRNI 10 FUCKING K?!?!?!?! HUR GICK DET TILL????