*STRICTLY NO COPYPASTE
*Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata
*contain explicit words and scene 🔞🔞
CHAPTER 2: UNABLE TO DISOBEY
Did he just blackmail me? For real? What kind of human I just met? I am having a Boss which will ruin my normal life.
"I can't say no to my boss only when it have something to do with work." Jawab saya dan saya segera berlalu meninggalkan Aaron.
Saya kembali ke meja dan duduk di kerusi saya sambil menutup mata saya. Tidak lama itu, kedengaran suara seseorang yang amat dikenali memanggil dan saya membuka mata.
"Jolina.." panggil Encik Baron.
"Ah yes?" jawab saya.
"Saya mahu kau berikan kad invitation Dinner party for new CEO kepada semua staff,boleh?" tanya Encik Baron.
"Boleh." Jawab saya.
"Kad tu ada di meja dalam bilik pejabat saya. I mean bilik pejabat Aaron." Beritahu Encik Baron.
"baiklah." Balas saya sambil mengangguk.
Encik Baron beredar daripada meja saya dan keluar dari pejabat. Saya berdiri dan menuju ke bilik pejabat Aaron. Tibanya saya di depan pintu bilik tu,saya mengetuk beberapa kali.
Tok tok tok..
"Yes?" kedengaran Aaron menjawab.
Saya membuka pintu itu perlahan dan masuk ke dalam bilik itu. Aaron sedang memeriksa satu fail di atas mejanya.
"Encik Aaron,saya ingin mengambil Invitation card for Dinner party." Beritahu saya.
"ambil saja." Balas Aaron.
Saya pun pergi ke meja kecil di depan sofa dan mengambil kesemua invitation card yang dimasukkan ke dalam beg kertas.
"By the way, will you go to the dinner party?" tanya Aaron.
Dia melihat saya dengan wajah yang serius. Again,He's having another personalities. Saya hanya menggeleng dan berlalu untuk keluar daripada bilik itu.
"You should go." Kata Aaron.
Saya menolak pintu itu dan keluar daripada bilik pejabat Aaron. Saya berhenti di luar pintu sambil memeluk bungkusan itu.
Saya tidak tahu hendak pergi atau tidak. Sebenarnya saya tidak pernah pergi ke mana-mana dinner party apatah lagi anjuran syarikat ini. Bagi saya, semua itu tidak penting.
Saya mula pergi ke meja para pekerja dan memberikan mereka invitation card tersebut. Tidak lama itu, Aaron muncul dan merampas bungkusan yang sepatutnya di tangan saya. Semua pekerja melihat kami dengan hairan.
YOU ARE READING
BETRAYAL
RomanceSINOPSIS Saya,Jolina William, seseorang yang pendiam dan tidak suka bercampur dengan orang lain malahan terlebih normal tetapi saya mempunyai seorang kawan baik iaitu Azalea. Hidup saya berubah sepenuhnya setelah muncul seorang lelaki yang tingg...