Chapter 23: Angel to be

626 30 0
                                    


*STRICTLY NO COPYPASTE
*Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata
*contain explicit words and scene 🔞🔞


Chapter 23: Angel to be

Pada keesokkan harinya, saya terjaga daripada tidur apabila terdengar seakan dua orang lelaki sedang bercakap. Saya pusing ke kanan dan perasan Aaron tidak berada di sisi saya. Aik?

Saya turun dari katil dengan hanya berpakaian seluar pendek dan singlet berwrna hitam masuk ke dalam bilik mandi untuk mencuci muka dan memberus gigi. Tidak lama itu, saya keluar dari bilik mandi dan menuju ke ruang tamu.

"Sial! Berani kau sentuh Jolina!" kata seorang lelaki iaitu Finn.

"Of course! Dia girlfriend saya! Bukan macam kau. You had one night stand bersama perempuan lain while have feelings toward Jolina. " balas Aaron.

"Apa bezanya dengan kau? Kiss another girl in front of Jolina." Balas Finn.

"That's just an act. Kau tidak tahu apa-apa so diam." balas Aaron.

"Saya akan buat Jolina jatuh cinta sama saya.." kata Finn lagi.

Aaron hanya tersenyum sinis. Saya dari tadi hanya berpeluk tubuh menonton pertengkaran mereka di meja makan.

"Puas gaduh?" soal saya.

Kedua-dua mereka melihat saya dengan reaksi yang terkejut. Aaron segera mengambil baju kamejanya yang berwarna putih dan memakaikan saya baju itu.

"kenapa juga saya perlu pakai ni?" soal saya.

"kau terlampau seksi." Balas Aaron.

"huh? Apa bezanya dengan pakaian saya masa photoshoot?" soal saya lagi.

"itu lain..ini lain.." jawabnya.

Saya hanya menggeleng dan menuju ke peti sejuk. Aaron yang dari tadi berada di sinki memberikan saya segelas jus strawberry.

"hehe. Thank you." Balas saya sebelum meminum jus itu.

"apa kau buat di sini,Finn?" soal saya.

"saya ada bawa sarapan untuk kau." Beritahu Finn sebelum dia duduk di kerusi.

"thank you. Menyusahkan kau saja.." balas saya.

"Untuk Jolina,semua senang." Balas Finn.

"Aaron,kau ada masak?" soal saya kepada Aaron.

"Ada but saya baru masak nasi dan sup.." balas Aaron.

"Hm,tidak payah masak lagilah sebab Finn ada bawa makanan kan?" beritahu saya.

"ehhhh?" balas Aaron.

"Sayang tu makanan yang Finn bawa." Balas saya dengan senyuman.

Aaron hanya mengangguk tanda faham. Dia mengeluarkan pinggan dan mangkuk lalu meletakkannya di atas meja makan.

BETRAYALWhere stories live. Discover now