Chapter 20: SexyEmotional Drunk

733 36 0
                                    


STRICTLY NO COPYPASTE
*Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata
*contain explicit words and scene 🔞
*Contain steamy part

Ni part ada sikit steaaamy.. maafkan saya,cayang2 sekalian!


Chapter 20: SexyEmotional Drunk

Ting Tong!

Loceng rumah saya berbunyi beberapa kali membuatkan saya kelam kabut berganjak dari sofa. Saya pergi ke pintu sebelum membukanya dan tidak melihat sesiapa di luar rumah. Saya membuka pagar itu lalu terdengar bunyi sebuah benda disorong yang membuatkan saya melihat ke bawah.

Terdapat sebuah beg kertas yang terletak di lantai. Saya mengambil beg itu dan memeriksa isinya. Saya mendapati beg kertas itu diisi dengan gaun biru yang dibeli oleh Aaron pada kelmarin dan juga sekeping nota bertulis..

'Looking forward for the party tonight.-A'

Saya menutup pagar dan juga pintu lalu meletakkan gaun itu di atas sofa. Saya menggaru pipi saya sambil melihat gaun yang tersadai di atas sofa lalu melihat pada jam dinding yang menunjukkan 4 pm. Saya masih berfikir sama ada ingin memakai gaun itu untuk malam ini atau keluar shopping sekejap.

Aarrrgggh.

"No choice. Terpaksa juga pakai ni dress." Kata saya sendirian.

Saya mengambil gaun itu dan mengeluh.

"I thought he bought it for another girl?" soal saya sendirian.

Pada malam itu,saya pergi ke sebuah hotel untuk menghadiri party yang dianjurkan Elrick. Saya masuk ke dalam dewan itu dan ternampak Elrick yang sedang membuat ucapan.

"There is a news that I wanna tell all of you today. I'll be participating the Miss Angel 2018 for this year!" katanya.

"I'm late..but not too late." bisik saya sendirian sambil berjalan perlahan.

Saya mengambil segelas wine merah dan meminumnya perlahan sambil mendengar ucapan dari Elrick.

"The model that chosen is Miss Jolina William! My favourite model of all times!" katanya yang membuatkan saya melihat Elrick.

Saya diberikan tumpuan di mana lampu menyala kepada saya. Saya hanya melambai dan tersenyum. Fake personality is on.

Saya perasan terdapat beberapa pasang mata yang seakan tidak puas hati kepada saya terutamanya model yang bekerja di bawah syarikat FA juga. Saya hanya membiarkannya kerana tidak ada apa-apa yang boleh saya lakukan tentang itu.

"I also wanna say thank you to Mister Aaron Sebastian who willing to be here from Malaysia every 3 months to work together with FA company." Kata Elrick.

Lampu yang menghala kepada saya tadi dihalakan kepada sebelah saya. Wait.. Saya berpusing dan melihat Aaron yang tersenyum manis berada di sebelah saya. I wonder since when dia berada di sini?

Lampu itu dihalakan kepada Elrick semula dan dia masih sibuk memberikan ucapan. Aaron melihat saya dari atas hingga ke bawah lalu ke atas semula. He's scanning..

"How are you?" soal Aaron.

"Fine.." balas saya.

"I was shocked that you have trauma. I'm sorry." Katanya.

BETRAYALWhere stories live. Discover now