*STRICTLY NO COPYPASTE
*Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata
*contain explicit words and scene 🔞🔞
Special Chapter (31) : I love her
AARON SEBASTIAN
Semasa saya berumur 17 tahun,saya pernah menyelamatkan seorang perempuan yang jatuh ke dalam kolam renang disebabkan ditolak oleh rakannya. Pada mulanya,saya perasan yang terdapat pertengkaran berlaku di rumah itu.
Saya tidak mempedulikannya malahan melayan layanan dari kawan-kawan Harry yang baru sahaja berkenalan. Tidak lama itu,pertengkaran itu semakin serius yang membuatkan saya ingin tahu apa yang sedang berlaku kerana Harry juga berada di situ.
Saya mendekati kolam itu dan menonton pergaduhan di hadapan. Secara tiba-tiba,seorang perempuan ditolak ke dalam kolam oleh yang satu tanpa sebab. Semua orang panik lalu saya dengan pantas masuk ke dalam kolam untuk menyelamatkan perempuan itu.
Semasa dalam kolam,saya terpegun dengan kecantikan gadis itu lalu menarik gadis itu keluar dari kolam dan mengangkatnya hingga di darat. Saya melakukan CPR kepada perempuan itu tanpa berfikir panjang. Pada waktu itu,perempuan yang menolaknya telah pun beredar manakala rakan-rakannya berkali-kali memanggil namanya..Jolina..
Ya,sampai sekarang saya masih ingat akan nama itu. Nama Jolina automatik menjadi sesuatu yang membawa kegembiraan dan ketenangan dalam hidup saya tanpa saya sedari walaupun macam,-macam dugaan yang pernah saya lalui sehinggalah saya berjumpa dengannya sekali lagi.
Pada waktu itu,saya masuk ke pejabat syarikat Daddy untuk pertama kalinya. Tujuan saya ke situ adalah untuk berjumpa dengan Daddy atas beberapa urusan syarikat.
Saya mengetuk meja seorang perempuan yang kelihatan khusyuk menaip lalu dia mendongak melihat saya. Mata kami bertembung... 1..2...3...4...5...
It's her..the one who held the Jolina's name..my good luck charm..
" Hello ,beautiful angel." Sapa saya dengan nakal sambil tersenyum girang. Saya sangat-sangat gembira bertemu dengannya.
Dia mengelipkan matanya ,seakan baru sedar dari lamunan.
"Yes?" jawabnya
" mau tanya. Di mana bilik Encik Baron?" soal saya.
"Bilik Encik Baron di sebelah kanan ni and just walk straight." Jawabnya sebelum melihat saya semula.
"But do you have an appointment with Sir Baron? I f you want to meet him,you need to make." Kata-katanya tetapi saya memotongnya apabila saya meletakkan jari telunjuknya di bibir dia.
"I don't need to make an appointment to meet my father." Balas saya. Mata kami bertembung lagi 1..2..3..4..5..
saya menarik semula jari saya dan tersenyum manakala dia seakan terkejut. Kenapa dia mudah terkejut ni?
YOU ARE READING
BETRAYAL
RomanceSINOPSIS Saya,Jolina William, seseorang yang pendiam dan tidak suka bercampur dengan orang lain malahan terlebih normal tetapi saya mempunyai seorang kawan baik iaitu Azalea. Hidup saya berubah sepenuhnya setelah muncul seorang lelaki yang tingg...