*STRICTLY NO COPYPASTE
*Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata
*contain explicit words and scene 🔞🔞
Chapter 24:When angel came home
Hayami lekas melutut dan memegang kedua bahu saya dan Elrick melutut di sebelah saya. Ouch,that hurts.
"Your action just now would automatically make your team disqualified." Beritahu Elrick dengan matanya tajam melihat Bethany.
Hayami dan Kiyoko membantu saya berdiri secara perlahan-lahan. Saya terasa kaki kiri saya yang kesakitan disebabkan terseliuh tadi.
"it would be the same if someone hurt too." Balas Natalie dengan senyuman sinis.
"Too bad,I'm not hurt." Balas saya.
Bethany dan Natalie mengalihkan pandangan kepada saya yang berdiri seperti biasa. Wajah mereka seakan tidak mempercayai saya mampu berdiri seperti biasa selepas terjatuh tadi. Well,saya menahan sakit ni sebenarnya.
"The chosen teams,It's time!" Beritahu Emcee sejurus dia masuk ke Backstage.
Hayami dan Kiyoko meminta maaf dari saya sebelum beredar kerana giliran mereka untuk pergi ke pentas.
"make sure you don't fall." Beritahu Bethany sebelum dia dan Natalie beredar.
We'll see. Saya memulakan langkah saya dan jelas terasa kaki yang sakit apabila berpijak pada lantai ditambah kasut tinggi lagi.
"I know it's hurt. We should just stop this."beritahu Elrick.
"No. I don't want to stop, Even if I lost my leg." Balas saya.
Elrick tersenyum dan seperti biasa kami pergi ke pentas dengan senyuman walaupun kaki saya sakit. Selama 20 minit berdiri di pentas terasa lama sangat. Para juri dan FA saling bersuara disebabkan para juri menanya soalan-soalan kepada FA tentang dress. Tetapi soalan yang tidak dijangka ditanya kepada setiap team bermula dari giliran Hayami hingga Bethany. Soalannya berbentuk ..
"How do you feel about the design of your dress made by your FA?"
Hayami dan Kiyoko dapat menjawab dengan baik dan apabila tibanya giliran Bethany. Bethany diam dan mungkin berfikir akan jawapan untuk soalan itu.
"I feel great about this dress because I know she would made the best dress just for me like no one else did." Balasnya.
Saya melihat reaksi juri akan jawapan Bethany dan jelas sangat mereka tidak berpuas hati akan jawapan itu. Kini,tiba giliran saya untuk menjawab. Saya menarik nafas saya perlahan dan melepaskannya.
"I feel blessed wearing the dress made by Elrick even though a lot happens. The dress is suitable for anyone and its not only me,it doesn't care what kind of body you have but as long as you feel good in it,it would turn out pretty." Balas saya.
YOU ARE READING
BETRAYAL
RomanceSINOPSIS Saya,Jolina William, seseorang yang pendiam dan tidak suka bercampur dengan orang lain malahan terlebih normal tetapi saya mempunyai seorang kawan baik iaitu Azalea. Hidup saya berubah sepenuhnya setelah muncul seorang lelaki yang tingg...