Chapter 19: Trauma Attack

692 32 0
                                    


*STRICTLY NO COPYPASTE
*Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata
*contain explicit words and scene 🔞🔞


Chapter 19: Trauma Attack

Saya yang masih dipeluk oleh Aaron berada dalam keadaan kaku dan terkejut. Saya terjaga dari kekakuan itu dan menolak Aaron Sebastian dengan kuat sehingga pelukannya pada saya terlepas lalu pusing menghadapnya.

"Don't touch me.." kata saya.

"That's harsh.." balasnya.

"Apa kau buat di sini?" soal saya.

"Hai ,my silent Angel." Katanya.

"jawab soalan saya.." balas saya.

"saya di sini atas urusan kerja. Saya di sini 3 bulan sekali." Balas Aaron.

"I know everything about the things you do here coz I have my spy! also I'll be stalking you whenever I have free time." Balas Aaron.

"seriously?" soal saya.

"Of course.." balas dia.

"Saya mahu sangat tegur kau,bercakap dengan kau dan peluk kau tapi kalau saya buat macam tu,kau akan terganggu. Saya bertahan walaupun saya rindu kau sampailah hari ni.." sambung Aaron.

"then why suddenly hari ni baru tegur saya?"soal saya.

"because of that man." Balasnya.

"Are you the one who was sending me those message?" soal saya.

"Yes.." balas Aaron dnegan senyuman manisnya.

"You are making me annoying." Balas saya.

"Hm..it's good that it work!" balas Aaron.

"Jolina..we need to talk." Kata Aaron.

"Talk? Tiada apa-apa yang perlu dicakapkan or dibincangkan." Balas saya.

"Jolina,please.." rayu Aaron.

Saya memulakan langkah saya meninggalkan Aaron sehingga saya tiba di kereta saya. Saya pusing dan mendapati dia tidak mengejar saya. Saya terus memasuki kereta dan menuju balik ke rumah.

Pada keesokkan harinya,saya pergi ke sebuah cafe kerana mempunyai sesi penggambaran di situ. Saya tiba di café pada 10 pagi dan memberikan senyuman kepada semua pekerja di situ.

"Morning Everyone!" ucap saya.

"Morning,Jolina." Balas pekerja-pekerja itu.

"Can't you wear a bit of make up? Just basic would be fine." Kata jurusolek saya yang bernama Liliana.

"I'm lazy. Well,I have you as my MUA so why would I trouble myself." Balas saya dalam nada bergurau.

"Huh,please zip your mouth." Balasnya lagi.

BETRAYALWhere stories live. Discover now