Chapter 27: A sister?

594 30 0
                                    


*STRICTLY NO COPYPASTE
*Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata
*contain explicit words and scene 🔞🔞


Chapter 27: A sister?

Kami tiba di rumah parent saya pada jam 9 lebih disebabkan kami gerak awal dari rumah Aaron. Saya masuk ke rumah itu dan Rose menyambut kedatangan kami dengan baik.

"Jolina,syukur kau baik-baik saja." kata Rose

"Ya aunty. tu nenek kebayan mana?" soal saya.

"Puan Casey sudah pergi pejabat tadi." balasnya.

"Uncle Gilbert?"soal saya.

"Un-uncle gilbert berhenti kerja sudah." balas Rose.

"Siapa hentikan dia kerja?" soal saya.

"Puan Casey." balasnya.

"Dia jadikan teman lelaki dia tu..driver dia." balas Rose

Saya duduk di sofa dan meminum teh hijau yang disediakan oleh Rose. Aaron hanya diam berada di sebelah saya sambil menikmati minumannya.

"Aunty Rose,panggil Uncle Gilbert balik sini.Saya mahu besok dia ada di sini." kata saya.

"Baik,Jolina." balasnya.

"Bagitahu saya semua apa yang Puan Caseylakukan di rumah ni." pinta saya.

"Bilik yang disediakan untuk Puan Casey telah dijadikan tempat dia dan lelaki itu tidur bersama. Mereka juga makan bersama-sama di rumah ni. mereka anggap rumah ni milik mereka dan mereka selalu bawa balik barang yang banyak." balas Aunty Rina.

"Satu lagi,teman lelakinya itu pernah mencuba untuk merogol salah satu pembantu saya. Saya sudah bagitahu Puan Casey tetapi dia tidak mempercayainya. Akhirnya,pembantu itu berhenti kerja. Tinggal Aunty saja di sini." katanya.

Saya mengeluh dan Aaron memeluk bahu saya untuk menyabarkan saya.

" Aunty tahu apa-apa pasal Syarikat dad?" soal saya.

"Aunty cuma tahu yang Puan Casey menggunakan wang syarikat untuk enjoy. semua Pekerja-pekerja tidak suka akan Puan Casey sebab dia banyak buang masa dalam office. Semua kerja yang patut disiapkan oleh Chad langsung tidak disentuh oleh Puan Casey dan pekerja lain terpaksa menyiapkan kerja itu." cerita Aunty Rina.

"PA Chad yang memberitahu saya semua itu." Tambah Aunty Rina.

"Teruk.." balas Aaron.

Saya menghabiskan teh hijau saya dan mengambil beg saya sambil berdiri.

"I need to go to the office. Tolong hantar saya,Aaron." kata saya.

"Anything for you,Silent Angel." balasnya.

BETRAYALWhere stories live. Discover now