*STRICTLY NO COPYPASTE
*Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata
*contain explicit words and scene 🔞🔞
Chapter 28: My King return to Heaven
Saya dan Jasmine duduk bersebelahan di ayunan. Rambut dia yang pendek dengan singlet dan seluar pendek hanya ditatapi oleh saya kerana saya baru perasan yang dia mempunyai badan yang cantik.
"Sorry.." ucapnya secara tiba-tiba.
" saya kasar dengan kau siang tadi." balasnya.
"saya sangkakan kau abaikan dad,rupanya kau pun baru tahu dad di hospital." beritahu Jasmine.
Saya hanya mengangguk.
"Baru saya perasan,kau ni memang pendiam kan? Maksud saya ,someone yang tidak banyak cakap." soal Jasmine.
Saya mengangguk lagi.
"Saya sangkakan kau jenis yang banyak cakap sebab personaliti kau as model sangat berbeza dengan personaliti biasa." kata Jasmine lagi.
Saya mengangguk lagi. Jasmine seakan geram pada saya lalu menolak kepala saya.
"Cis,macam mana Aaron boleh suka kau dengan perangai macam ni?" katanya lagi.
"Entah." balas saya.
"Michael tidur sudah?" soal saya.
"Yep. Hubby saya yang tidurkan dia." balas Jasmine.
Saya mengangguk lagi.
"Pernah terfikir kenapa saya boleh lenyap dari keluarga ni?" soalnya.
"of course pernah apatah lagi bila kemunculan kau yang tidak dijangka." balas saya.
"Dulu,sewaktu saya berumur 10 tahun,saya diculik lalu dijual pula kepada seseorang untuk menjadikan saya sebagai pelacur di dlaam organisai pengumpulan pedhopile." Ceritanya.
Jasmine memeluk dirinya sambil mengusap lengannya. wajahnya berubah sedih disebabkan mengingati kisah silamnya sambil dia menutup matanya.
"Saya disentuh dan terpaksa melayani karenah lelaki-lelaki sial tetapi apabila mereka ingin membuat hubungan seks bersama saya,saya akan lari masuk ke tandas. Disebabkan itu juga,saya selalu dipukul oleh boss di sana." ceritanya lagi
"even though you're just 10 years old?" soal saya.
Jasmine mengangguk.
"Bukan saya seorang sahaja,ramai lagi perempuan dalam lingkungan umur saya dijadikan sebagai pelacur. semua customer yang datang ialah..pedhopile." cerita Jasmine.
"One day,someone save me from all of that. seorang lelaki membawa saya ke hotel dan saya dipaksa untuk mengikutinya.Tiba di hotel,saya meminta bantuan dari pasangan suami isteri itu di dalam lif tetapi mereka tidak membantu saya pada mulanya." katanya.
YOU ARE READING
BETRAYAL
RomanceSINOPSIS Saya,Jolina William, seseorang yang pendiam dan tidak suka bercampur dengan orang lain malahan terlebih normal tetapi saya mempunyai seorang kawan baik iaitu Azalea. Hidup saya berubah sepenuhnya setelah muncul seorang lelaki yang tingg...