Chapter 22: Still in love

644 31 0
                                    


*STRICTLY NO COPYPASTE
*Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata
*contain explicit words and scene 🔞🔞


Chapter 22: Still in love.

Saya hanya memakai baju sleeveless dan jeans panjang dipadankan dengan heels hitam untuk perjumpaan para peserta pertandingan itu. Saya melihat sekeliling saya di mana para peserta sedang berborak termasuk Elrick.

Saya mengambil sepinggan kek dan memakannya perlahan sambil mendengar ucapan daripada pengasas pertandingan itu. Bosannya..

Seorng perempuan berdiri di hadapan saya semasa saya menikmati kek saya. Saya mengangkat wajah dan terlihat perempuan yang saya sangat kenal dan sangat kejam di dalam hidup saya.

Bethany..

"Oh my..It's very good to see you here." Kata Bethany.

Saya tidak mengendahkannya. Saya teruskan memakan kek saya walaupun selera saya sudah hilang sepenuhnya.

"Saya ada dengar juga berita yang kau akan join ni competition tapi tidak sangka betul." Katanya lagi.

Saya mengeluh berat dan menunjukkan kemalasan saya untuk melayaninya. Reaksinya berubah sebelum dia 'flip her hair'.

"so kau akan buat-buat tidak kenal saya di sini?OMG, jangan cakap kau mahu buat-buat lupa apa yang berlaku dulu?" soalnya.

"Saya macam dengar bunyi lalat di sini tapi macam mustahil pula coz tempat ni full of aircond.." balas saya sambil melihat sekeliling.

Reaksinya berubah sepenuhnya dengan memberikan saya pandangan yang tajam. Bethany memijak kaki saya dan saya menahan kesakitan itu.

"Kau lupa sudah? saya boleh buat apa saja dengan kau macam dulu.."bisiknya di telinga saya.

Saya hanya bertindak tenang menahan kesakitan itu.

"really? Kau sangka saya takut?" soal saya menahan marah.

"You will. Orang kesayangan kau yang akan jadi mangsa seterusnya. How?" soalnya.

"kalau kau cakap tentang Aaron,kami tidak ada apa-apa hubungan sudah." Balas saya. Eh? Really?

Dia menguatkan lagi pijakannya pada kaki saya. Saya ingin membalasnya tetapi bukan di tempat ini. Saya ingin menjaga maruah Elrick dan juga maruah saya sebagai model. Tiba-tiba, Bethany ditolak dengan kasar oleh Elrick dan dia berada di tengah antara kami berdua.

"What are you trying to do to Jolina?" soal Elrick.

"I'm being friendly.." jawab Bethany.

"Don't mess with my bestfriend." Balas Elrick.

BETRAYALWhere stories live. Discover now