Chapter 13: A Hotel room and US

809 35 0
                                    


*STRICTLY NO COPYPASTE
*Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata
*contain explicit words and scene 🔞🔞


Chapter 13: A HOTELROOM AND US

"Ahhhhh! Kaaaau!" Jerit Angelina.

Aaron mengangkat kepalanya melihat Angelina sambil mengangkat kening sebelah kanannya disebabkan kebingungan.

"yes?" jawab Aaron dalam nada menyoal.

Saya dan Azalea berasa pelik dan bingung akan reaksi Angelina.

Why? Angel kenal Aaron? But how?

Angelina menutup mulut dia lalu tersenyum.

"You know Aaron?" Soal Azalea.

"No. Sorry,maybe saya salah orang." Beritahu Angelina.

"Or sebab kau nampak saya terlalu handsome?" soal Aaron sambil tersenyum manis.

Semua terdiam dalam beberapa saat dengan wajah kosong.

"Kenapa dia tu?" soal Angelina.

"Biarkan dia.." balas Azalea.

" Siapa tu?" soal Angelina.

"Aaron, teman lelaki kepada Jolina." Jawab Azalea.

"WHAAAT?! Jolina ada...BF?!" Jerit Angelina seakan tidak percaya apa yang dikatakan oleh Azalea.

Azalea tersenyum gembira sambil memegang mukanya. Saya dan Aaron hanya melihat dua gadis yang sedang ber-gossip tentang kami secara terang-terangan.

"Saya tumpang gembira." Balas Azalea.

"He's not my boyfriend. Kami hanya ada hubungan antara pekerja dan boss." Balas saya.

"But Jolina,apa yang dibuat oleh lelaki tu terhadap kau tidak meunjukkan dia hanya mahu layan kau sebagai pekerja sahaja" Balas Angelina kepada saya.

"The problem is..you ,Jolina." Balas Azalea.

"Huh?" balas saya dengan bingung.

Azalea dan Angelina memasuki ruang dapur sambil berbisik-bisik dan gelak secara perlahan. Entah apalah yang mereka gossip ni..

Aaron memasuki rumah dan saya mengambil makanan di tangan Aaron.

"sorry." Kata saya.

"untuk?" soalnya.

"Kau datang-datang saja lepas tu kena gossip oleh dua orang tu." Balas saya.

"It's fine. Saya happy juga sebab they are talking about us." balas Aaron dengan senyuman manisnya.

BETRAYALWhere stories live. Discover now