Kaleliler Saniye haric full kadro Tahir'in basindadirlar. Saniye tum itirazlara ragmen ogluna yemek yapmakta direttigi icin evde kalmistir. Tahir yataginda gelen corbayi icmeye calisiyordur. Komadan uyandiginda entube tupunu sokup attigi icin bogazi biraz tahris olmustur. Kaslari o kadar gucsuzdur ki, kasigi tutan elleri titriyordur. Tahir vucudunun verdigi tepkilere inanamiyordur. Ula sen bu hallere dusecek adam miydin be Tahir! diye dusunur. En sonunda dayanamayip, gozunun icine bakan yengesi Asiye'den yardim ister. Asiye Tahir'e corbayi buyuk bir dikkatle, bir bebege icirir gibi iciriyordur.
Tahir: Abi bir tek seye seviniyorum biliyor musun?
Mustafa: Nedir aslanum?
Tahir: Vedat iti yuzunden hapisteydin, simdi burada Vedat yok, bela yok! Tahminen ihale borcun da yok.
Mustafa Tahir'in aklini karistirmak istemiyordur. "Yok ihale borcu falan rahat ol sen. Eh o zaman burasi daha iyi he?" der. Daha mi iyi acaba? diye dusunur Tahir. Baksana olan belalarin hic biri yok. Ama Yigit de yok! ☹ Tahir, bu soruyu ileride daha cok dusunecektir.
Tahir'in akli hala Nefes'tedir. Neden gitti ki? Nefesim beni bu halde birakmazdi! Bu yeni gerceklik Tahir'in canini cok sikiyordur. Tahir'de birden ampul yanar. " Ula acaba hayatinda biri mi var? Yok ya nereden olacak? Ya da var mi?. Bin kere de yasamam gerekse yasarum bu sevdayi ama ya Nefes baskasina sevdaliysa?!" Tahir bu ihtimali aklina dahi getirmek istemiyordur! Nefes sevdaliysa oyun biter! Tahir bir kez daha gemide esip gurledigi gibi gurleyemez. Gecti o devirler!
Tahir Asiye'ye doner ve gozlerini kocaman acarak, heyecanli bir sekilde sorar: Nefes evli mi?
Asiye: Yok be tovbe de!
Tahir: Ohh! Sevgilisi var mi?
Asiye: Uyyy! Bu ne merak pasam? Doktorun pek ilgini cekti zaar?
Tahir: Yenge.. iste.. biliysin durumu.
Asiye: Hee! Biliyim! Asiye Tahir'in cenesini tek eliyle kavrar ve gozlerini acarak " Ula bak bagayum benum gozume! Asiye kul yutmaz! Hic evlenmemis, cocuk yok, sevgilisi falan yok, ben istihbaratimu yaptum! Anasu babasu ölmüş. Bi abisi bi de anası bildiği teyzesu var bu hayatta. Ikisi de Istanbul'da yasii. Kredi borcu yok, kedisi de yok, sevgilisi de yok! Stop!
Tahir : Abisi?? Salih mi?
Asiye: Eveeet! Sen nerden bilisin ha oni? Nefes mi dedu?
Tahir Salih yasiyor mu? diye dusunur. Bu bilgi onu cok mutlu etmistir. Asiye'ye donerek basini sallar: Bosver! Demek sevgilisi yok ha, guzeeeel!
Asiye: E yok ama..Neysa, ic bagayum bi gasuk daha!
Tahir corbayi zor yutar "Ne ama? Ama ne?
Asiye her zamanki flortoz haliyle basini yana yatirir "Yani pasam simdi Allahu var Nefes bir icim su! E meslegi elinde, Doktor giz. Simdi sen hani garumdu falan dedun ya, o yuzden ben cok da bi yorum yapmiim diim!"
Tahir gozlerini acar: Yengee! Nefes'e asilan mi var daa?
Asiye yavasca tabaktan bi kasik daha corba alir "Simdi pasam, soruyu soyle sorsak daha munasip olacak. Nefes'e kim asil miyi ki?" Asiye Tahir'e egilir " Bi gasuk daha?"
Tahir sinirle kafasini ceker "Ula ben o asilanlaru sallandururum ula! Benim karima asilan 1 gun daha goremez!"
Mustafa Balim'I gostererek kas goz yapar "Yavaaas abim yavas!"
Asiye kasigi birakir "Karina? Pasam...bak yengem! Nefes senin doktorun, karin degul! Sakin ola ki kiza ters bi laf etmeyesun ha! Onun hayati bizi ilgilendirmez. Haa! Sen dersen bu giz saga layuk elti midur diye, cevabum Hemen! Derhal! Simdi! nikahi giyalim, Guyumcu Gultekin'e gitmem 3 dk surer! Allah baga onun gibi elti nasip etsun! Amaa, gizin gonlu yoksa yapacak bisi yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz / Paralel Evren
FanfictionBu hikaye Sen Anlat Karadeniz dizisinden esinlenilerek fan fiction olarak yazılmıştır.