Tahir Nefes'in elini tutup oper ve oturup birlikte Ay'I izlemeye baslarlar. O esnada Nefes'in telefonu calar. Arayan Vedat'tir.
Nefes: "Pardon Tahir, buna bakmam lazim. Efendim Vedat!"
Tahir oturdugu yerde dikilir "Vedat?" Ula bi guzel animiza da sicma! Her yerde buliysin beni pezevenk!
Nefes: " Kac yarali var? Tamam hemen geliyorum." der ve Tahir'e doner. " Tahir, acil hastane'ye gitmem lazim. Trafik kazasi olmus. 3 hastanin acilen ameliyata alinmasi lazim. Vedat nobetteki tek cerrah..Beni goturur musun?"
Tahir yerinden firlar " Kos! "
Nefes: " Anne, kaza var..Hastane'ye gitmem lazim..Sonra gorusuruz!"
Nefes ve Tahir hastane'ye kosarlar. Nefes direkt olarak odasina kosup scrublarini giymeye baslar. Tahir'in orada olup olmamasi umurunda degildir.
Nefes: " Tahir, arkani doner misin ve hemen bir hemsireye seslenir misin?"
Tahir Nefes'I soyunurken goren gozlerini bir an Nefes'ten alamaz. Siyah dantel sutyen! Oy nenem!
Nefes: " Tahir nolur cabuk!"
Tahir: " Ha? Tamam!" Tahir disari firlar. " Nefes Hanim ameliyata girecek..Bi hemsire lazum!"
Hemen bir hemsire kosar. Nefes giyinmistir. " Vedat Bey ameliyata girdi mi?"
Hemsire: "Girdi Nefes Hanim! Sizinki 30 yaslarinda erkek...Demir parcasi abdomene girmis. Stabilize ettik ama acilen ameliyata alinmasi lazim"
Nefes: " Tamam gidiyorum! Tahir, sen bekleme istersen, cok tesekkur ederim getirdigin icin!"
Tahir: " Yok ben burdayum sen git!"
Nefes kosarak ameliyathaneye gider ve temizlenmeye baslar. Ameliyat hemsiresi gelip ozeti verir ." 10 cm uzunlugunda demir girmis Hayati tehlike yok."
Nefes" Tamam! Hazir misiniz? Hasta hazir mi?"
Hemsire: " Haziriz!"
Nefes ameliyat odasi'na girer ve kalakalir. Masada yatan Kivanc'tir!
Nefes acilen kendine gelir. " Basliyoruz!"
Nefes ameliyata baslar. Demir parcasi karin bosluguna girmistir. Nefes demiri cikartir, o bolgeyi temizler ve kapatip Kivanc'in uyanmasini beklemeye baslar. Her iyi cerrah mutlaka hastasinin uyanmasini bekler.
Tahir bu arada disarida volta atiyor, iceriden gelen haberi bekliyordur.
Hemsireler kendi aralarinda konusuyordur. " Cok da yakisikli, insallah Nefes Hanim onu kurtarir"
Ameliyat toplamda 30 dk surmustur. Kivanc'in kendine gelmesiyle 45 dk'yi bulmustur. Tahir bu sure icinde yerinde oturamaz. Ameliyathane'nin kapisinda Nefes'in cikisini bekliyordur.
O sirada Ameliyathane'nin kapisi acilir ve Vedat cikar. Karsi karsiya geldiklerinde ikisi de gerilirler.
Vedat Tahir'e bakmadan yoluna devam eder.
Bir sure sonra Nefes cikar ve Tahir'in onu orada bekledigini gorur.
Tahir: " Nefes, kurtardin mi?'
Nefes: " Kanamayi durdurduk, demiri cikarttim. Bir kac gune ayaklanir. Sen hep burada miydin?"
Tahir: " Evet! Seni birakamazdim! Hastan yakisikliymis ha oyle diyi hemsireler." deyip gulumser.
Nefes Tahir'e bakar ve " Hastam Kivanc'mis Tahir" der.
Tahir: " Ne?"
Nefes: " Evet, trafik kazasi geciren o ve ailesiymis. Ben de ameliyathane'ye girince sok oldum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz / Paralel Evren
FanfictionBu hikaye Sen Anlat Karadeniz dizisinden esinlenilerek fan fiction olarak yazılmıştır.