Volkan

1K 69 0
                                    

Tahir Yangazlarin yardimiyla dusunu almis, saclari taranmis, piril piril, mis kokarak yataginda yatiyordur. Fatihle Murat Tahir'in ustunu degistirmis ona pijama ustu degil, guzel acik mavi bir T-shirt giydirmislerdir. Murat Tahir'e guzel kokmasi icin parfum de getirmistir. Fatih Tahir'e bir cep telefonu getirmis, icine tum ailenin ve Nefes'in telefonlarini kaydetmistir.

Murat: "Pışşşt! Hamsi soslu Don Juan! Emek yoksa ask yok daa! Madem Nefes'I tavlamak istiysen gel bağalum buraya!" der.

Tahir geri cekilir ve elini kaldirir" O nedu da oyle? Ula git!"

Murat: "Abicim bu erkegin silahidur! Tanistirayum, Dior Sauvage! Dior Sauvage bu da Don Juan Tahir! Geeel buraya Tahir Galeliiii geeel! Yattigin yerden doktor tavlamaya calisiysin, destek kuvvet olarak imdaduna yetistim! Debelenme!" Murat zorla Tahir'in boynuna ve bileklerine parfumu sikar.

Tahir debelenir : " Yangaz! Geeeet!"

Oglen Fizyoterapist Selin Hanim gelir.

Fizyoterapist Selin enerjik bir halde iceri girer "Merhaba Tahir Bey! Ben Fizyoterapistiniz Selin Engin. Sizinle 3 ay kadar birlikte olacagiz. Tedavinize oncelikle bacak kaslarinizi guclendirerek baslayacagiz. Hazir miyiz sahlanmaya?

Tahir: Siz hazirsanuz ben kanat takmaya dunden hazurum Selin Hanim!

Selin Hanim, Tahir'e elektroterapi baslamis, yatak ici bacak egzersizleriyle kas kuvvetini artirmaya yonelik egzersizlerle devam etmistir. Tahir'e "Sizi walkerla destekleyip ayağa kaldıracağız ve böylece ağırlığınızı bacaklara vermiş olacak ve ayakta durmanızı geliştireceğiz. Bugünkü performansınıza bağlı olarak yarın adım almaya geçeriz" der.

Selin Hanim gittikten sonra Tahir Yangazlari asagi nefes almalari icin gondermis yataginda oturuyordur. Camdan disari bakarak dunden beri olanlari dusunuyordur. "Neredesin beTahir! Ailen yaninda, Nefesin yaninda, sagligin yerine geliyor ve galiba hala hayattasin! Gordugum her sey belki de bir ruyadan ibaretti ama yine de hic bir sey Nefes ve Vedat'I aciklamii! Ula madem ailem ve zaten bildiklerim haricinde Nefes ve Vedat da var ve hatta Ceylan bile var! Yigit neden yok ula? Yigidim! Ay isiginda uluyan Kurdum! Ha omrum gecse seni unutmam abim!"

Tahir tam uykuyla kendinden gecmek uzereyken kapisi tiklatilir.

Tahir: Geeel!

Volkan: Merhaba Tahir Bey!

Tahir: Volkan Bey?

Volkan: Tanidiniz beni! Daha once tanismis miydik?

Tahir: Evet! der..( Nefesim icin 2 kere geldik gittik size diye dusunur) Ama sen muhtemelen hatirlamazsun."

Volkan: Tahir Bey, ben Mercan Hanim ve Nefes Hanim'in ricalari uzerine buradayim. Musaitseniz sizinle biraz konusmak isterim.

Tahir: "Deli miyim diye anlamaya geldiysen hic zahmet etme, deliyim!"

Volkan guler "Yok Tahir Bey! O meseleler o kadar kolay degil! Ben sadece biraz sohbet etmek istiyorum. Istemediginiz hic bir seye cevap vermek zorunda degilsiniz."

Tahir arkasina yaslanarak kollarini basinin arkasina alir " Nefes sağa ne soyledi bilimyrim ama benim terapiye falan ihtiyacim yok Volkan."

Volkan: " Tahir Bey, bu her hastaya yaptigimiz rutin bir control. Sadece biraz sohbet edecegiz oldu mu?

Tahir : "Oyle olsun bakalum! Gonder gelsun!"

Volkan: Basit sorularla baslayalim. Kac yasindasiniz? Nerede dogdunuz? Aileniz kimdir?

Tahir: 30 yasindayum..Surmene'de dogdum. Anam Saniye, Babam Ihsan . Abim Mustafa, kardeslerim Fatih ve Murat.

Volkan: Nerede okudunuz Tahir Bey?

Sen Anlat Karadeniz / Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin