Asiye: Ana! Nefes ne dedi? Hastane yemegi neyse o..Ikide bir gasik dayayip durma pasamun agzuna!
Saniye: Garisma sen! Kemik suyu corba icmezse nasil guvvet gelecek bacaklarina? Tahir, ac oglum agzinu!
Tahir: Ana vallahi bogalttun ha! (Saniye kasigi Tahir'in agzina dayar.)
Yangazlar TV'de spor programini izliyor, Balim bir kosede oturmus derslerini yapiyor, Mustafa odadan cikmis telefonda konuşuyordur.
Asiye camdan disari bakip kendine kendine konusur " Yok! O olmaz, șanımıza yakusmaz!"
Saniye: Sen ne gendi gendine gonusuyon yine eserikli gelin?"
Asiye: Nefes'e ne hediye alabiliriz diye dusuniim. Giz 1 sene gozu gibi bakti pasama, tesekkur etmek icin bi hediye almak sart. Tabii hastane personeline de hediye aliciz. Insanlarin az emegi yok ustunde"
Saniye: "Bak gafan calisii giz arada! Ben Tahir'imin ceyizine fiskos takimi ordurttuydum, onu veririz!"
Asiye yuzunu eksiterek "Bisi dedun da ne dedun bilemedum ana! Koyde gelin tebrigine gitmiiz, goca doktor'a tesekkur ediyiz! Trabzon Burma aliciz! Bitti!"
Mustafa konusmasini bitirmis anasiyla karisinin atismasini dinliyordur "Yoook artik! Oldu olacak gizi istemeye de gidelum! Ya ne diisin Asiya yaa! Ne burmasi gizim yaa!"
Asiye kocasina hemen atarlanir! " Ya ne olacaadi? Gosgoca Galeliler Borcam mi sarip verecek goca Doktor'a? Mistafaa! Sen garusmaaa bak sen gonusunca basaai baga ha basaayii!"
Mustafa : Yavaaas!
Asiye omuz silkip, sacini savurur.
Fatih: "Yenge, garismak gibi olmasun ama abim hakli. Burma pek Nefes'in tarzi degil gibi. Ayrica, yanlis anlasilabilir..yan gozle Tahir'e bakip "Hani sanki gizda gozumuz varmus gibi "deyip siritir.
Murat: Hee! Nefes'e boyle daha modern bisiler lazim..Burma Karadeniz gelini isi, Nefes'e gelmez o.
Asiye Reis ellerini beline dayar "Ula siz ne diisiniz Yangazlar? Bi Burma gac para sizin haberinuz var mi? deyip kolundaki burmayi zarif bir tavirla oksar ve gozlerini suzer "Gayet de asil duriii!" Asiye ve altin olan her seye olan aski engellenemez!
Tahir bu atismalari gulumseyerek izlerken gözünün önünden nikah gunlerinde Asiye'nin Nefes'e zorla set takmasi geciyordur.. Nefes nasil da guzeldir o gun! Tahir soze girer " Yenge, Nefes sade kizdir. Alacaksan ona inci kupe falan al istersen..Daha sade bir seyler."
Pasasina hic kiyamayan Asiye gardini indirir "Diysin? E peki madem! Yarin Guyumcu Gultekin'e gidip bisiler bakarum. Kupe gonusunda soz veremem..Ben oyle bi cift kupeyle tesekkure gidecek gadin degilim, hiic gusura bakmayun! Ama yapicim ortaya garusuk bisiler der ve gulumseyerek Tahir'e goz kirpar. "Mistafaaa! Para ver canum!"
Mustafa ic cekerek " Oyyy Asiyaam Oyy!"
Asiye yine zafer kazanmis edayla kocasina sirnasir " Neeey Mistafaaam Ney?"
Tahir'in basinda refakatci olarak o gece Saniye kalmistir. Tahir o gece kabus bir gorur.
Vedat Nefes, Ceylan ve Yigit'I ele gecirmis ve bir evde hapsediyordur. Evin salon duvari boydan boya akvaryumdur. Tahir akvaryumun icinde Nefes, Yigit ve Ceylan'a dogru cirpiniyordur. Nefes bir kosede cokmus kanayan agzini silip aglarken, Yigit annesinin basinda aglayip "Yine kanattin annemi! Nefret ediyorum senden! Tahir Abim gelip bizi kurtaracak gorursun! O bizi birakmaz!" diye bagiriyordur. Ceylan bir kosede cokmus korkuyla agliyordur.
Tahir sudan cikmak icin cirpiniyordur ama her tarafi kapalidir. Vedat sirtini Nefes'e donup akvaryumun onune gelir, yerde duran bidonu alir, Tahir'e o her zamanki kustah ve intikam dolu gozleriyle bakarak akvaryuma cikan merdivene tirmanir ve elindeki bidondaki zehiri akvaryuma bosaltmaya baslar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz / Paralel Evren
FanfictionBu hikaye Sen Anlat Karadeniz dizisinden esinlenilerek fan fiction olarak yazılmıştır.