Mustafa:" Oglum giprasmadan bi dur ya!"
Tahir:" Vallaha bogaldum ha! Kravat baglamayi biliyrim abi, bi cek elini ya!"
Mustafa Tahir'i suzer. Gozleri dolmustur. Cebinden mendilini cikartip gozlerini siler. " Seni damat olarak da gordum ya! Sukurler olsun!"
Murat:" Abi sen yaslandun ha iyice. Yakinda anamla dizi izleyip, aglarsun da. "
Mustafa:" Senin kemigini girarim! Yuru git dugun gunu tepemin tasinu atturma!"
Asiye asagidan bagirir " Mistafaaaa! Kurban geldi, kooos!"
Murat:" Duydun zilin sesini! Kos Mustafa Kos!" Mustafa Murat'a bi tekme sallar.
Mustafa:" Geldim Asiya!"
Fatih:" Abi kemence ekibini ayarladum. Araba da hazir. Nefes'i almaya ne zaman gidiyriz?"
Tahir:" 1 saate cikariz. Araba Nefes'in istedigi gibi oldu degil mi? Sadece one beyaz kurdeleler icinde buyuk beyaz guller. O kadar."
Fatih:" Tabii abi, baska bir süs yok, merak etme."
Bu arada Murat Yigit'in kravatini baglamaya calisiyordur ama Yigit de babasi gibi boynunda yular seven tayfadan degildir.
Murat:" Yigit baglamazsak olmaz aslanim."
Yigit:" Yaaa babam yapsin o zaman!"
Murat:" Abi! Gozunu seveyim gel su oglanin kravatini bagla, baga yaptirmiy."
Tahir:" Yigidim, gel babacım!"
Tahir Yigit'i onune oturtur. " Aslanima bak benim yaa! Ne yakisikli oldun sen! "
Yigit guler " Sen de yakisikli olmussun. Annemin gelinligini bir gorsen cok guzel.."
Tahir:" Anan gostermedi ki gorelim. 1 saate gorecez insallah aslanim. Hayde bakalim. Sen simdi asagiya in, camura, topraga girme guzel guzel oyna."
Tahir bilegine Perran'in hediyesi Rolex'i takar ve cekmeceden siyah kadife bir kutu cikartir. Dugunden once Nefes'e takmak icin Asiye ile birlikte pirlanta bir set almislardir.
Tahir aynada kendine bakar. Damatligi icinde karisini evden almaya gitmek icin hazirdir. " Bugun mutlu bir gun..Artik her gun mutlu olacak. Nihayet gelinimi evinden teliyle duvagiyla alacagim. Nihayet gonlumce bir dugun yapabilecegim..Herkesin mutlu oldugu, herkesin gelinimi el ustunde tuttugu, oglumun yanimda oldugu, Vedat'insa hic olmadigi bir dugun..Bu bir ruya'ysa ben hic uyanmayayim..Ruya degilse, bir omur sursun..Allah hep yanimizda olsun!"
Asiye aşağıdan bağırır "Tahiiiiir, paşam kurbanın kesilecek gel!"
Tahir asagi iner. Kurban dualar esliginde kesilir ve kani Tahir'in alnina surulur.
Saniye:" Allah bundan sonra sagligini, mutlulugunu, birliginizi, dirliginizi gostersin yavrum! Rabbim seni ve aileni korusun! Muhabbetinizi arttirsun!"
Tahir annesinin elini oper " Sagol anam!"
Bir cicekci arabasi konak'a girer ve arabadan cicekler indirmeye baslar.
Cicekci Mustafa'ya gelir " Abi dugununuz varmis hayirli olsun. Damat'a cicek var."
Mustafa cicegiteslim alir ve Tahir'e goturur.
Tahir ciceklerin birinin ustundeki karti okur " Tebrik eder, mutluluklar dilerim kardesim! Saglik, mutluluk sizinle olsun! Not: Seni tekrar gormek guzeldi.- Ahmet Sapmaz"
Tahir'in akli gemide ona gelip " Tahir, senin tekrar gormek guzeldi kardesim!" diyen SAT'a gider. Gulumser " Ula Ahmet! Sendin ha! Ayvalik'li Ahmet..Sen nasul yetistin imdadima?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz / Paralel Evren
أدب الهواةBu hikaye Sen Anlat Karadeniz dizisinden esinlenilerek fan fiction olarak yazılmıştır.