Volkan gideli 1 saat olmustur. Nefes hasta gorusunu bitirmis, rujunu tazelemis, Tahir'in odasina dogru ilerlerlerken koridor'da Vedatla karsilasir. Vedat onlugunun altina giydigi jilet gibi gomlegi ve utulu pantolonuyla her zamanki gibi cok havalidir.
Nefes: Vedat naber? Dunden hasar almadan kurtulmana sevindim.
Vedat: Sorma Nefes! Tahir dun cildirmis gibiydi. Nazar da anlatti biraz. Tahir beni kim saniyor Allah askina?
Nefes: Anladigimiz kadariyla benim celladim saniyor. 8 yil beni iskenceyle hapsetmissin ve ben kacip Tahir'e siginmisim ama hala obsesif bir sekilde pesimdeymissin ve "kocam" yani Tahir, sana acaip ayar oluyormus!
Vedat: Cok ilginc yahu! Adam komadan uyanip seni karisi mi zannetti? Benim de adimi biliyor olmasini komadayken duymasina bagliyorum ama iskenceci bir karakteri benimle bagdastirmasi da cok garip. Psikiyatrist gordu mu onu?
Nefes: Volkan geldi bugun. Henuz detaylari bilmiyorum, aksama Volkan'I arayacagim. Vedat rica etsem sen bir sure Tahir'in odasinin civarindan uzak dursan olur mu?
Vedat: Merak etme! Hastanin iyilesme surecini baltalayacak hic bir sey yapmam.
Nefes: Sagol Vedat. Bu arada, Cumartesi aksami Oyku Gurman konserine geliyor musunuz?
Vedat: 5 yasinda bir cocuk ve hamile bir esle mi? Bizde hayaller Coachella, hayatlar Televizyon, terlik, pijama canim!
Nefes guler" Ilahi Vedat! Hadi gorusuruz! Nazar'a selam soyle."
Vedat: Gorusuruz! Kucuk Kaleli'yle bol sans!
Nefes: "Kucuk Kaleli mi? Haha! 1.90lik adami harcama Vedat! Biz ona Heybetli Kaleli diyelim istersen" 😊
Nefes elbisesine ceki duzen verip aniden Tahir'in odasina dalar. "Selaaaam! Doktorunuz tekrar hizmetinizde! Ben yokken neler yaptin bakalim? der.
Tahir gozlerini acip, ani bir refleksle " Ula Nefes!" der.
Tahir karsisinda beyaz elbisesi ve olanca hosluguyla dikilen Nefes'e agzi acik, gozleri isildar bakiyordur. " Cok guzelsin be hatun! " der icinden. Ilk gordugum an kadar guzelsin! Bi de su aniden karsima cikmalarin olmasa! " Tahir hizla kendini toparlayip, bir yandan " Ooo! Nefes Hanim, hosgeldiniz, gozlerim yollarda kaldiydi!" derken, bir yandan aceleyle yakasini, t-shirtunu, saclarini duzeltir.
Nefes: " Hosbuldum! Ee? Nasil gecti gunun?"
Tahir: "Yangazlar geldi iste, beni yikayip pakladilar, sonra Selin Hanim geldi fizyoterapi icin, ondan sonra Volkan geldi onunla konustuk. "
Nefes gulerek Tahir'I suzer. "Farkettim, cok yakisikli gorunuyorsun! Parliyorsun! Yeni t-shirt giymissin! Seni boyle canli gormek cok guzel." der.
Tahir Nefes'ten neler duyuyordur boyle? Cok yakisikli gorunuyorsun? Oy nenem! ..veee Tahir Nefes ona her adim attiginda yaptigi gibi kalakalir! Aldigi iltifata karsilik olarak, agzi yari acik bir sekilde, hic birsey diyemeden Nefes'e bakiyordur ( Gapa agzunu gapa! 😊 )
Tahir bir anda aniden av kopegi gibi havayi koklamaya baslar. Nefes, karsisinda tepkisiz ve agzi acik dururken birden havayi koklamaya baslayan bu garip adami mesleki bir ilgiyle izliyordur.
Tahir: "Nefes sen bi farkli kokaysun! Ne surdun sen? Bu senin kendi kokun degil! Olsa geldigini anlardum" der.
Nefes sasirir "Sen benim kokumu mu biliyorsun? "
Tahir basini Evet anlaminda asagi yukari sallar ve ekler "Kokular unutulmuyo Nefes Hanim!".
Nefes "Komadaki adamin benimle ilgili bir koku hafizasi olamaz ki! diye dusunur. " Aslinda her zaman kullandigim parfum ama dunku les halimden sonra bugun daha tazelenmis hissetmek istedigim icin biraz abarttim galiba" der gulerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz / Paralel Evren
FanfictionBu hikaye Sen Anlat Karadeniz dizisinden esinlenilerek fan fiction olarak yazılmıştır.