DERINLER

1.3K 63 2
                                    

Nefes ertesi gun kalkip Mercan'I yolcu eder ve kafasini bosaltmak icin kosuya cikar. Aklinda surekli bir gece once gordugu kabus vardir. Vedat'in karicigim demesi, Newton besigi, hamileligi donup duruyordur.

"Tahir'in anlattiklarindan cok etkilendim, baska bir sey degil. Tahir'le bu aralar fazla gorustuk..Benim artik biraz uzaklasip kafami dinlemem lazim." diye dusunur.

O gun tek basina arabaya atlar ve Rize'ye gider. Trabzon'dan biraz olsun uzaklasmak istiyordur. Aksamustu eve gelir ve bir film acar. Gun icinde Kivanc aramis, sohbet etmis, geldiginde onunla yemege cikmak istedigini yinelemistir. Kivanc'tan sonra Tahir Yigit'in bir videosunu gondermistir.

Yigit video'da " Nefes Ablaa! Bak ben amuda kalkiyorum!" diyerek bahcede amuda kalkiyor, Tahir video'yu cekerken guluyordur.

Yigit: " Ya Tahir abi ikimizi de cek."

Tahir'in sesi duyulur " Tamam aslanim, gel" Tahir kamerayi kendisine cevirir.

Yigit ve Tahir kamerada gulumsuyordur, Tahir Yigit'in yanagindan operken Yigit "Nefes Ablaa!

Yarin gelcen dimi? Sana da yapcam ben bunu!" der.

Tahir: " Hayde Yigidim, artik kapatalim, opucuk yolla Nefes Abla'na" der. Yigit kameraya opucuk yollar. Tahir de el sallar.

Nefes video'yu mutlulukla seyreder ve Tahir'e mesaj yollar.

Nefes: Gordugum en sirin ikilisiniz.😍

Tahir: Seninle daha da guzeliz. Napiyorsun?

Nefes: Film izliyorum. Sen?

Tahir: Yigit'I yatiracagim birazdan.

Nefes: Tahir sen sahane bir baba oldun. Cok gurur duyuyorum seninle.

Tahir: Senden de dunyanin en iyi annesi olur Nefesim. O gunleri de goruruz insallah.

Nefes: Dilemek de mi haram diyorsun 😊 Iyi geceler Tahirim.

Tahir: Aynen oyle diyrim. Iyi geceler Nefesim.

Nefes haftaya hizli baslar. Toplantilar, hasta gorusmeler, ameliyatlar derken, Yigit ve Tahir'I koca hafta neredeyse hic gorememistir.

Cuma gunu hastane'de bashekim'le haftalik toplantilarini yapiyorken Nefes mumkun oldugu kadar Vedat'a bakmamaya calisiyordur. Arka arkaya gordugu ruyalarin Tahir'in anlattiklarinin bilincaltina islenen bilgilerden kaynakli oldugunu dusunse de hala Vedat'in surekli Karicigim demesi aklina geldikce sinirleniyordur.

Toplanti cikisinda Vedat Nefes'in yanina gelir.

Vedat: " Nefes, ne oldu senin o ameliyat ettigimiz arkadasin?"

Nefes:" Kivanc mi? Istanbul'a donduler ailecek. En guzeli evlerinde iyilesmeleri."

Vedat: " Iyi yapmislar. Herkes en iyi evinde, yuvasinda olmali tabii. Ailecek tanisiyorsunuz galiba ha?"

Nefes: " Ben Kivanc'la burada tanistim ama ailesi annemin dostlari cikti iste..Siz nasilsiniz? Doguma az kaldi."

Vedat: " Evet! Nazar iyice agirlasti ama idare ediyor iste. Turkan anne sagolsun hic yalniz birakmiyor zaten..Her gun evde..Yani iyi hos da bazen daraliyorum. O gelince ben de bir bahane bulur cikiyorum evden. Ana kiz oturuyorlar."

Nefes: " Karadenizli bir aileyle akraba olmak nasil bir sey? Yani Mercan benim arkadasim ve ailesini de seviyorum ama evli olmak farklidir"

Vedat: " Vaktin var mi? Gel sana yeni kahve makinamda kahve yapip anlatayim.."

Nefes: " Tamam 15 dk kadar vaktim var. Geleyim."

Vedat'la odasina girerler. Vedat makinaya kahve koyar.

Sen Anlat Karadeniz / Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin