Tu sei l'unico per me ( Benim icin sadece sen varsin)

1.4K 69 2
                                    

Aksam sinema'nin onunde bulusurlar. Yigit ilk defa sinema'ya geliyordur. Agzi acik afisleri seyrediyordur.

Balim: " Nefes Ablacigim!" diyerek sarilir.

Biletlerini, patlamis misirlarini, kolalarini ve Yigit ve Balim icin meyve suyu alip iceri girerler.

Tahir otururken " Nefes sen yanima otur."

Nefes: " Cocuklari ortamiza oturtsaydik."

Tahir: " Bu ikisi simdi birlikte cok yaygara yapar. En iyisi bunlari ayirmak.

Nefes icin icin guler. Hic inandirici degilsin be Tahir!

Yigit cok heyecanlidir. Dev ekrana kahverengi gozlerini kocaman acmis bakiyordur.

Yigit: " Bundan mi seyretcez?"

Tahir: " Evet Yigidim..Bak bu ekranda oynayacak"

Yigit: " Cok kocamanmis. Korkmam di mi?"

Tahir: " Ne korkacasun daa? Cok sevecesun, korkma."

Film basladiginda Yigit koltuguna yapismis halde filmi izlemeye baslar. 2 dk sonra kikirdiyordur.

Gozleri kocaman acilmis, bir yandan agzina patlamis misir tikarken, bir yandan Tahir'in ona meyve suyu icirmesini farketmiyordur bile.

Tahir Nefes'e bakar ve goz goze gelip gulumserler. Nefes patlamis misir uzatir. Tahir gulumser. Balim ve Yigit ise etraflarinda olan bitenin hic farkinda degildir.

Yigit ve Balim film boyunca diger cocuklar gibi " Hiiiiii!....Aaay! Heeyyyooo!" diye bagiriyor, cok egleniyorlardir.

Tahir Nefes'in kulagina egilir. " Bir gun basbasa sinemaya gelelim mi?"

Nefes: " Bakariz! Once su risotto'yu bir yiyelim de"

Tahir gulumser : " Risotto testi diysin"

Balim :"Ssss! Amca susar misin ya?"

Nefes guler. Tahir Balim'a ters ters bakar.

Tahir filmi zerre kadar izlemiyor, sadece Nefes'e nasil dokunabilecegini dusunuyordur. "Elini tutamam bu iki canavarin onunde..Balim Hanim anasi kilikli zaten asla gozunden kacirmaz, bi de gider anasina anlatir."

Nefes Tahir'in filmi izlemediginin farkindadir ve icten ice kis kis guluyordur.

Tahir bir ara bir kolunu Yigit'in koltuguna atar ve filmi izliyormus gibi yapmaya devam eder. Nefes yan gozle Tahir'I takip ediyordur.

Nefes " Birazdan obur kol benim omuzuma atilacak.." ve dedigi gibi Tahir kolunu Nefes'in omuzuna uzatirken Nefes Balim'a dogru egilir ve patlamis misir sunar " Al ablacigim!"

Tahir'in kolu Nefes'in koltugunda kalmistir. Nefes Tahir'e doner ve " Ne is?" der gibi goz kirpar.

Tahir: " Yok bisi" anlaminda basini sallar.

Nefes kas gozle " Ceksene kolunu" der.

Tahir " Hayir" anlaminda basini sallar. Nefes koltuga yaslanir. Antrakt'ta ( film arasi) gorusuruz.

Tahir kolunu Nefes'in omuzuna atmis, hayatindan cok mutlu otururken Nefes yan gozle Tahir'e ve bakar ve kulagina egilerek "Ne yapacagiz seni hic bilmiyrim Tahir" der.

Tahir Nefes'in kulagina egilir " Bilmedigine emin misin Nefes?" Nefes basini onune cevirir ve cevap vermez. 5 dk sonra ara verilir.

Nefes hemen kalkar ve " Cocuklar hadi biraz cikalim, bacaklarimiz acilsin" der.

Yigit: " Cisim var!"

Hep birlikte araya cikarlar. Tahir Yigit'I, Nefes Balim'I tuvalete goturur.

Sen Anlat Karadeniz / Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin