Yuksek Daglara Dogru

1.1K 58 3
                                    

Nefes, Fatih ve Murat'in yardimiyla, Tahir ve Yigit'I Tahir'in odasina tasimistir.

Nefes bir sure Tahir ve Yigit'in gulusmelerini seyrederken icinden, bugune kadar kimseye gostermedigi dusunceler geciyordur.

"Minigim, sen de benim gibi anasiz babasizsin. Seni en iyi ben anlarim. Geceleri yatagina yattiginda nasil agladigini ben bilirim. Anne kokusunu almamak nedir ben bilirim. Ben senden daha sansliydim, bana annelik eden bir teyzem vardi ama anne babanin boslugunu hic kimse dolduramaz, bunu en iyi ben bilirim. Ben seni birakmayacagim minigim! Nefes Ablan sana kaderdas olacak, abla olacak, koruyucun, kollayicin olacak..Soz veriyorum!"

Nefes'in aklindan gecenler hakkinda ne Tahir'in ne de kimsenin haberi yoktur. Nefes ketum kadındır, once dusunur,planlar sonra harekete gecer.

Nefes dusuncelerinden siyrilip Yigit'e donerek " Yigitcim, benim simdi kisa bir sure cikmam gerekiyor ama hemen geri donecegim, sonra seni alip yurda geri goturecegim! Tamam mi?" der.

Yigit: "Ya Nefes Abla, ben biraz daha burada Tahir Abi'mle kalsam nolur kiii? Noluuuur? Yurt'ta cok sikiliyorum ama been!" der.

Nefes bu guzel gozlu kaderdasini asla kirmayacaktir " Peki! Ben Birgul Annenle konusup ne yapabiliriz bi bakacagim oldu mu? Sen de ben gelene kadar uslu uslu oyna tamam mi?"

Yigit: "Yasasiiiin! Opiyim mi seni bi kerecik?"

Nefes hemen kollarini acar "Op tabii! Gel ben de seni opeyim birtanem!"

Yigit Nefes'I yanaklarindan sap sap oper. Nefes Yigit'e sarilir ve basini koklayarak " Ohh! Mis kokuyor, misss!" diyerek oper.

Tahir iki askini buyuk bir mutlulukla izliyordur.

Tahir: " Hic merak etme, Yigidim emin ellerde. Sen nereye gidiysin, hayirdur?" Tahir Nefes'in Emniyet'e gidecegini cok iyi biliyordur.

Nefes: Biraz isim var disarida ama hemen donecegim.

Tahir: Bizden biri gelsin mi seninle?

Nefes: Yoo! Niye sordun ki simdi bunu?

Tahir caktirmaz " Bi sebebi yok! Hani dedim belki yardimlari dokunur."

Nefes de caktirmiyordur "Tesekkurler ama iyiyim ben, sagol!"

Nefes Yigit'e donup " Benden istedigin bir sey var mi Yigit Kaptan? Gelirken sana ne alayim?" diye sorar.

Yigit susar ve basini eger. O birilerinden birsey istemeye aliskin degildir. Nefes ve Tahir durumu farkedip birbirlerine bakarlar.

Nefes Tahir ve Yigit'in yanina gelerek diz coker "Var mi boyle cooook istedigin birsey mesela? Hic cekinmeden soyle! Yigit Kaptan ne isterse biz onu yapariz dimi Tahir Abisi?"

Tahir: "Tabii yaa! Yigit Kaptan ne derse o! Cekinme, soyle aslanim, ne istiysin Nefes Ablan'dan?"

Yigit basini kaldirir ve utanarak "1 tanecik Kinder yumurta isteyebilir miyim? Bi kerecik Bayram'da yemistim, cok sevdim." der.

Tahir uzulur "Istedigin Kinder olsun aslanim!"

Nefes gulumseyerek " Isteyebilirsin tabii! 1 tane de degil hem, ben sana bol bol Kinder Yumurta alirim... Yigiiit! Bu arada bakiyorum yumurtayi yemiyorsun ama cikolata olunca sorun yok dimi? der gulerek.

Yigit utanarak gulumser "Cuklatayi kim sevmez ki yaaa?"

Nefes ve Tahir gulerler.

Tahir: "Ula sipaaa! Gel Ula buraya!" deyip Yigit'I opmeye baslar. Yigit kikirdiyordur.

Tahir Yigit'I havaya kaldirip " Yigidim benim, yerim ula seni!" deyip guluyordur. Yigit ender gordugu bu ilgi sayesinde cok mutlu olmus, kikir kikir guluyordur. Yigit de tum yetim ve oksuz cocuklar gibi sevgiye ve ilgiye muhtac bir cocuktur.

Sen Anlat Karadeniz / Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin