GUVEN MESELESI

1.4K 71 2
                                    

Nefes ertesi sabah mutlu uyanmistir. " Evet asiksin! Dustun sonunda sen de o cukura! Hayde saga hayirlu basarular! Peki simdi ne olacak? Tamam farkliyiz, tamam aileler uymuyor ama Perus da hakli. Ben her seyi biliyorum ve bu aska gozum acik giriyorum...Ay cok heyecanli! "

Nefes yine ziplamaya baslamistir " Aşığım! Aşığım! Aşığım!

Tamam...simdi bi dakika..Benim once Tahir'e onu sevdigimi, sonu ne olursa olsun bu iliskiye tam bir adanmislikla girecegimi ve aynisini ondan da bekledigimi acik acik soylemem lazim..Sonra da Kivanc'la konusmam lazim..Ya da once mi onunla konussam? Ay hallederim onemli degil o..Onemli olan Tahir.!

Nefes hemen Mercan'I arar.

Mercan: " Nefes? Hayirdir sabahin korunde?"

Nefes: " Aşığım!"💖💖💖

Mercan: " Yavaş gel! Tahir Kaleli maci aldi diyorsun ha! Hadi hayirli ugurlu olsun hödüğün!"

Nefes: " Altin kalpli hödük o bi kere! Merco, aşığım ya! Bu kadar net artik!"

Mercan: " Hayde gazan mubarek olsun be guzelim! Istanbul'lu Yunan Tanrisi dururken gittin Trabzon'lu Deli Tahir'e asik oldun..Cok takdire sayan hareketler, valla gozlerim yasardi!" deyip guler.

Nefes: " Mercaan! Kivanc'ı bosver simdi.. Ayrica hic riv rivleme, sen de seviyorsun Tahir'i"

Mercan: " Seviyorum elbette guzelim ama mesele ben degilim ki, sensin. Sen kimi seversen ben onun baldiziyim. O her ne kadar istemese de...Nihahahaha!"😈

Nefes: " Mercan niye boyle seytani kahkahalar atiyorsun bebegim?"

Mercan: "Cunku cok keyiflendim..Tahir'in bundan haberi var mi?"

Nefes: " Henuz yok..Yani o da anladi da, resmi olarak yok. Boyle romantik bir ortam hazirlamak istiyorum, o zaman soyleyecegim."

Mercan: " Hmmm...Nasil anladi kiz? Naptin adama?"

Nefes guler :" Napicam? Öptüm! Bir anda oldu..Neyse bosver..Sonucta asigim!"

Mercan: " Öptün! Tahir Kalel'nin karsi koyulamaz cekiciligi diyorsun...Haha! Tamam soyler soylemez bana da haber ver ona Baldizin imzali bir mesaj gondereyim. Hahaha!"

Nefes: " Merco ben burada asigim diyorum sen intikam planlari pesindesin bravo."

Mercan: " Sen askinin sefasini sur ben baldizligin sanina yakisir olani yapayim. He! He!"

Nefes: " Sakin! Bana bak! Tahir gitti Volkan'la konustu senin icin adama borcun var yani"

Mercan: " Aman konustu da noldu? Adamda hala tik yok. Bu aksam yemege cikartiyor beni..Annemlere sana gelecegimi soyledim haberin olsun..Gidelim bakalim, ne diyecek..Kiz bu benden ayrilmaz di mi?"

Nefes: " Seven adam niye ayrilsin ki hayatim? Merak etme bence guzel seyler olacak..Hadi ben kactim. Konusuruz sonra...Asigiiiiim! Asigiiiim!"

Mercan: " Ay bu da ergene bagladi iki dakikada..Iyi tamam hadi optum sekerim!"

Nefes hazirlanirken telefonu calar. Arayan Birgul Hanim'dir.

Birgul: " Nefes Hanim Merhaba! Vaktiniz varsa sizinle Yigit hakkinda konusmak istiyordum"

Nefes: " Buyurun"

Birgul : " Asiye Hanim'I da aradim. Yigit'I artik geri almamiz gerekiyor. Yatakhanelerin tamiri tamamlandi."

Nefes:" Anliyorum..Birgul Hanim Yigit cok alisti bize. Biz de onu birakmak istemiyoruz. Yari zamanli eve alamaz miyiz?"

Birgul : " Koruyucu aile olmak icin basvurunuzu yaptiginiz takdirde, ne yapabilecegimize bakariz. Sizi tanidigimiz icin surecte bir zorluk cikmayacaktir ancak siz buna hazir misiniz?"

Sen Anlat Karadeniz / Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin