Ay Isigi Sonati

1.2K 59 3
                                    

Tahir, Murat ve Fatih Asiye'nin anlattiklarini pur dikkat dinliyordur. Tahir'in surekli araya girip soru sormasindan Asiye'ye fenalik gelmek uzeredir.

Tahir: Kac yildir taciz edii kizi?

Eve nerden girmis?

Nerde yasii bu? Burda mu?

Adi, sani ne bu itin? Nerde calisiyi?

Bu it Nefes'e hic dokunmus mu???

Tahir ates puskuruyordur. Ula bi ayaklansam ben yapacagumu bilirim! Dogduguna pisman edicem o serefsizi! Sen kimsun ula benim karimi taciz edip, tehdit ediisin! Senin kafani kopartirim pezevenk! Ula Nefes! Psikopat paratoneri gibisin be kizim! Her yerde mi manyaklar seni bulur be, her yerde mi?

Asiye " Ya Tahir o gadarini bilmiyim! Bi kac kez gizin garsisina cikmis. Dun gece de bu olay olmus. En son Mithat abi siz Civra'dayken aramis parmak izi yok demis, yarin da Emniyet'e gel demis iste giza"

Tahir " Biz Civra'dayken arayan o muymus? Guzeeeel! Ama dur ya ben kiza bosuna atarlandim o zaman..Ayip oldi! Amaaaa Opucugu buna borcluyum!

Tahir : Devam et yenge..Bu herif hakkinda her seyi ogrenmek istiyrim! Demek Nefes bu yuzden bugun hastanedeydi. Fatih kalk yuru Nefes'in kapisina oradan adim atma bi yere! Murat kaldir beni! Benim derhal Nefes'le konusmam lazim! Butun geceyi burada kafayi yiyerek geciremem!

Asiye atlar " Yok pasaam! O gada da uzun boylu degil! Ben Nefes'e soz verdum, kimseye bisi demicim dedum..Giz yarin Emniyet'e gidecek, ifadesini verecek..Ondan sonra yapariz ne yaparsak..Tahir olumu gor giza simdi gitme bak giza garsi benim yuzumu yere dusurursun yengem!

Tahir coktan ayaklanmistir. Walker'ini alip sinirli sinirli bir asagi bir yukari yurumeye baslar. Yangazlar ve Asiye Tahir'I endiseli gozlerle izliyordur.

Asiye " Tahiiiir! Biz bu gece giza goz kulak olalim..Yarin ola hayrola!"

Tahir o gece hic uyumayacaktir. Gerekirse Nefes'in kapisinin onunde sabaha kadar bekler. Oda artik Tahir'e basiyordur.

Tahir " Murat gel yanima! Ben odadan disari yuruycem biraz, burasi baga basayi! Duser sasarsam tut kaldur beni!"

Murat " Tamam abi!"

Tahir yavasca yuruyerek odadan cikar. " Murat, Nefes'in odasi nerede?"

Murat: "Abi kizin ofisi orasi, orada yatak falan yok. Hic bilmiyrim ki giz nerede yatar?"

Tahir " Fatiiiih! Kalk Ula! Hala oturiisin! Kalk git cabuk Nefes'in uyudugu odayi bul, kapisindan da bi yere ayrilma!"

Fatih eline telefonu alir " Yani abi teknoloji devrinde beni oda oda gezdirmenin alemi ne yaa!" der ve telefonu kulagina goturur.

Fatih : Nefes iyi geceler, gece gece aradim kusura bakma ama rahatsiz etmiyrim insallah!

Nefes: Yo hayir, buyur Fatih.

Fatih: "Ya Volkan Bey abime bi recete yazdi ya hani. Biz onu okuyamiyriz da. Malum, doktor yazisi. Yarin gidip ilaci alacaz ama iste abimi biliysin huysuzluk edii biraz. Efendim Eczacinin okumasi degil, onun okumasi gerekiimis. Bilmedigi seyi icemezmis, narin vucuduna her seyi sokamazmuz falan filan. Gece gece atarini, giderini cekmeyelum dedim. "

Tahir bu kadar atip tutma karsisinda gozlerini acip "Yuh!" derken, Asiye gururla Fatih'e bakiyordur. " Yengesunun akilli yangazi!"

"...Hani sen henuz cikmadiysan ben bi yanina ugrayip ilacin tam adini senden alayim dediydim."

Nefes: Yok henuz cikmadim, gel tabii.

Fatih: Hah! Cok guzel! Odanda misun sen?

Nefes : Yok degilim, sen 4. Kata 424 no'lu odaya gel oradayim ben.

Sen Anlat Karadeniz / Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin