Nefes:" NE? Ne zaman? Ne oldu?"
Fatih:" Yenge biz de anlamadik..Gemiye cagirdilar..Birileri atlamis abime..Simdi hastanedeyiz! Bilinci yok yenge! Gozunu seveyim ara doktorlari!"
Nefes'in gozleri korkuyla buyumus, korkudan adrenalini yukselmistir..Bagirir. " Tamam..Tamam!"
Perran:" Kizim noldu?"
Nefes kekeler " Ta... Tahir'e saldirmislar..Hastane'de su an! Allahim deliricem!"
Mercan kosar ve Nefes'i omuzlarindan tutar ve yuzunu kendine cevirir. ' Nefes sakin ol! Bana bak Nefes!...Bana bak!"
Nefes Mercan'a bakar.. Titriyordur.
Mercan:" Derin bir nefes al! Haydi guzelim! Haydi!"
Nefes nefes alir..Mercan Nefes'i omuzlarindan tutar.
Mercan:" Panik yok! Hemen doktorlari ara! Haydi kuzum! Yapabilirsin, silkelen ve kendine gel!"
Nefes kafasini sallar ve telefonla Orhan'i arar " Ac hadi aaac!"
Orhan:" Nefes?"
Nefes:" Orhan! Tahir'e saldirmislar! Bilinci yok! Orhan kos! Nolur yetis!"
Orhan:" Tamam! Hemen gidiyorum! Hastaneyi ararim ben..Sen neredesin?"
Nefes:" Istanbul'dayim. Hemen geliyorum!"
Mercan:" Perran Teyze araba garajda mi?"
Perran:" Evet, anahtari getiriyorum..Kalkin kizlar gidiyoruz! Herkes cantalarini alsin 10.dk ya yola cikiyoruz.. Kalkin!"
Perran bir komutan gibi ayaga kalkar ve Nefise'ye seslenir.
Perran: Nefise! Biz yola cikiyoruz. Hemen yanimiza yiyecek, icecek koy kizim..Ben canta yapacagim. "
Herkes odalarina kosar. 15 dk sonra asagidadirlar.
Mercan sofor koltuguna gecer. " Herkes kemerini baglasin, biraz hizli gidecegiz. Nefesim! Sakin ol, kotu hic bir sey olmayacak tamam mi?"
Nefes " Ha? Tamam..Tamam! Ben hastane'yi arayayim."
Mercan: " Nefes lutfen bana bak!"
Nefes Mercan'a doner. Panik icindedir. Farkinda degildir ama yaslar gozlerinden suzuluyordur.
" Tahir 1 yil sonra komadan cikmis bir adam...O iki serseri'nin dovmesiyle cokmez! Sen onun iyi olacagina inanacaksin Nefes! Baska sansin yok! Simdi! Doktor ol ve doktor gibi davran tamam mi kuzum? Tahir iyi olana kadar doktorsun Nefes!"
Nefes basini sallar " Tamam Merco! Doktorum!" Nefes telefonu alir ve Fatih'i arar.
Nefes:" Tahir ameliyata girdi mi? "
Fatih; " Yenge alelacele ameliyata aldilar. Ic kanama tehlikesi varmis."
Nefes" Ameliyatina kim girdi? "
Fatih: " Orhan Bey ve Can Bey..Hem beyine hem ic kanamaya bakacaklar."
Nefes:" Fatih ameliyat 2 saatten az surmeyecek. Kendinizi ona gore hazirlayin. Biz yola ciktik geliyoruz..Sabaha gorusuruz."
Fatih: " Tamam yenge. Biz buradayiz. Hadi Allah'a emanet"
Nefes:" Tamam Tahir'i ameliyata almislar. Ic kanama tehlikesi varmis. Orhan da amelitaya girmis. Beyinde bir hasar var mi diye bakacakmis." Nefes camdan disari bakip gozyaslarini siler.
Perran arka koltuka dua ediyordur. Bir an durup Nefes'e seslenir " Kizim! Bir bela geldigi zaman, o belayi savmak icin savacagina inanacaksin..Aglayip, sizlanip da belaya buyur gel bas koseye gec demeyeceksin. Aglamak sadece belanin misafirligini uzatir. Kurtulduguna inanmak ise onu yolcu eder. Tahir iyi olacak! Buna inan hem de gonulden inan ki bu bela bir an once gitsin basinizdan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz / Paralel Evren
FanfictionBu hikaye Sen Anlat Karadeniz dizisinden esinlenilerek fan fiction olarak yazılmıştır.