Nefes: 3. eli oynayacagiz, hala pes etmiyorsun bakiyorum.
Tahir: Demirden korksak trene binmezduk Nefes Hanum!
Nefes: Ahaha! Borcun artiyor ha ona gore! Su ana kadar 2 gazoz borcun oldu bana naaber?.
Tahir: Tamam ula! Bu eli alan yemek ismarlar!
Nefes: Ohoo! Sen hastaneden cikacaksin da bana yemek ismarlayacaksin da, olme esegim olme!
Tahir guler "Ha cok eminsin yani kazanacaguna haa! Cenesini kaldirarak diklenir "Kizum ben saga ayup olmasun diye verdim 2 eli de..Ne de olsa ustumde onca hakkun var."
Nefes dalga gecerek "Ya birak bu agizlari. 2 kere mars ettim seni ya! Pes!"
Tahir gulmeye baslar. Icinden Nefes'e sarilip doyasiya opmek geliyordur...Cok ozledim karimi ula, cok ozledim! diye dusunur. Nefes'in dibinde olup ona dokunamamak ayri bir iskence turudur. Olsun diye dusunur Tahir. Buna da sukur! O yanimda ya, o iyi ya!
Nefes: Miden nasil?
Tahir: Af buyur?
Nefes: Kati gidalara gectin artik, midene dokunan birsey oldu mu?
Tahir: Yoo!
Nefes: Su an ne yemek isterdin?
Tahir: Bi dusuneyum...Hamsi kusi!
Nefes: Onu gec, onun icin henuz erken. Baska?
Tahir: Balik Ekmek!
Nefes: Tamam! Kacirayim mi seni hastaneden? diye sorar gulumseyerek.
Tahir'in gozleri parlar.." Nasu? Sen ciddi misun? Ha nasu yapacan sen oni?"
Nefes: Doktorun benim, hastaneden cikis imzan bana ait, ben seni cikartmak istersem beni kim durduracak ki? der ve goz kirpar. " Senin bana yemek ismarlamani beklersek cok bekleriz Galeli! Gel bari yenilgiyi bastan kabul edeyim de ben gotureyim seni balik ekmek yemege" der ve guler.
Tahir cok mutlu olmustur. Karisiyla basbasa yemege gidecektir..Varsin balik ekmek olsun, yeter ki yaninda Nefesi olsun! "Oyy neneeeem! E sen beni tek basuna koyamazsun ki sandalyeye? Nasul yuruycem ben?"
Nefes: Her seyin bir cozumu var, rahat ol Kaptan! Ben simdi Murat'I arayacagim, o gelecek seni hazirlayacak, sonra seni tekerlekli sandalyeye koyacagiz ve arabaya tasiyacagiz. Yanimiza da walker'ini alacagiz. Sonra ben balik ekmek alacagim, denize karsi yiyecegiz. Sen de buradan cikip biraz hava almis olacaksin. Nasil?
Tahir biraz bozulmustur: "Murat da mi gelii bizimlan?
Nefes: Yok o sadece hastabakici ama yazik gunahtir ona da gelirken bi balik ekmek yaptiririz dimi? Der gulerek.
Tahir 32 dis siritmaya baslar " Tamam ula! " Hemen telefonuna yapisir ve Murat'I arar " Murat, cabuk gel yukarı!"
Murat: Noldi?
Tahir: Soru sorma da, gel haydeee! Haydeee!
Murat: Tamam da tamam.
Murat isik hiziyla odaya gelmistir. Tahir 32 dis siritiyordur. Nefes plani Murat'a anlatir. Murat siritmaya baslar, Nefes'e sessizce " Hakikaten gaz almayi iyi biliymissin ha Nefes!" der. Nefes "Sss! Aramızda!"
Nefes: Ben çıkayım, Murat seni hazirlasin, 15 dk sonra asagida bulusalim olur mu?
Nefes odasina giderken iceriden Tahir'in sesi geliyordur. "Nerde ula o parfum? Getidun mu yanunda? Para ver baga, hic para yok ustumde"
Nefes basini iki yana sallayarak guler " Alem deliye ben akilliya hasret!"
15 dk sonra Tahir giyinmis, saclari taranmis ve mis kokar sekilde asagidadir. Nefes ve Murat Tahir'I tekerlekli sandalyeden indirip araba'ya yerlestirirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz / Paralel Evren
FanfictionBu hikaye Sen Anlat Karadeniz dizisinden esinlenilerek fan fiction olarak yazılmıştır.