Soylesena Sevdugum Sonumuz Ne Olacak?

1.5K 71 3
                                    

Nefes o gece Mercan'in " su akar yolunu bulur" ve annesinin " Tani Tahir'I" sozleri kulaginda cinlayarak uykuya dalar.

Ertesi gun Yigit'I almaya giderken teyzesini alisveris yapmasi icin carsiya birakir. Perran ona kendisini merak etmemesini, bir taksiyle eve donecegini soyler.

Nefes Yigit'I almaya gitmeden alisveris merkezinde durup Yigit'e mayo, bone, kolluk, havlu ve terlik alip, Tahir ve kendisi icin de birer bone alip cikar.

Kaleli Konagi'na vardiginda onu Tahir ve Yigit beklemektedir. Hep beraber Nefes'in arabasina binip havuza dogru yola cikarlar.

Tahir bir gece onceki Kivanc meselesinden sonra eve geldiginde zor sakinlesebilmistir ama Nefes'e de bu konu hakkinda hic bir sey soyleme hakki olmadigini biliyordur. Tahir yorgun ve sessizdir.

Nefes:" Nasilsin bugun?"

Tahir: " Iyiyim"

Ikisi de sessizce yola devam ediyordur. Yigit arkada sarkilar soyluyor, surekli konusuyordur.

Yigit: " Nefes Abla! Simdi biz gitcez ya. Ben hemencecik yuzemem ki. Ya korkarsam?"

Nefes: " Yigit orasi cok eglenceli bir yer, cok seveceksin birtanem. Hic korkma tamam mi?"

Yigit:" Tamam o zaman, ama soz dimi tutcaksiniz beni."

Tahir: " Soz Yigidim, sen hic merak etme." der.

Arabada yine bir sessizlik olur..

Nefes birdenbire lafa girer.

Nefes: " En sevdigin yemek ne?"

Tahir: " Ne?"

Nefes: " Duydun iste.."

Tahir sasirmistir. Nefes kendisi hakkinda birsey soruyordur. " Misir corbasi"

Nefes: " Benimki Kuzu etli enginar..Ne tur muzik dinlersin?"

Tahir: "Hosuma giden her seyi dinlerim."

Nefes: " Ben de oyle..Opera da seviyorum, klasik de, raki sofrasinda Turk Sanat Muzigi de, Halk muzigi de..Yalniz tekno bazli muzikleri pek sevmiyorum"

Tahir : " Anladim"

Nefes Tahir'deki sessizligi bolmekte kararlidir.

Nefes: Dans eder misin?

Tahir: " Dans mi? Nefes sen hayirdur boyle sorular falan?"

Nefes" Sevmedin mi? Peki, kusura bakma, ben sadece seni daha iyi tanimaya calisiyordum"

Tahir: " Yok ondan degil, ben anlam veremedim sadece. Sen dans ediymisin?"

Nefes: " Eh iste biraz salsa, biraz vals..Idare ediyoruz..ama horon bilmiyorum."

Tahir "Ben saga ogretirim."

Nefes bir cesaretle adimi atar " Tamam...Ben de sana salsa ogretebilirim istersen?"

Tahir gozlerini acip Nefes'e bakar " Baga? Salsa?"

Nefes guler. " Neden olmasin ki ya? O da iki sallan bi yuvarlan iste"

Tahir: " Hadi bakalim, kismet" Nefes'in arkadaslik kavrami bu mudur?

Nefes: " Sen iyi misin?"

Tahir: " Niye soriysin?"

Nefes: " Moralin bozuk gibi. Biraz endiseleniyorum."

Tahir: " Neden ? Dun aksam tersliydin beni."

Nefes uzulur " Tahir nolur boyle soyleme..Benim icin onemlisin sen. Ben ikimizin de uzulmesini istemiyorum."

Tahir Nefes'e bakar "Onemli hastanum degil mi? Biliyriz."

Sen Anlat Karadeniz / Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin