Nefes ertesi sabah Perran'I arar ve haberi verir.
Perran: " Yavrum, biraz hizli olmadi mi bu karar?"
Nefes: "Oyle oldu anne..Icime sinmese bu karari almazdim ama Tahir'le cok mutlu olacagimiza inaniyorum ..Tahir ve Yigit'le bir aile kurmaya hazirim. Anne biz Yigit'i aldik! Yigit artik Tahir'in koruyucu aileliginde!"
Perran:" Ay ne diyorsun Nefes? Dur kizim teker teker soyle! Ah cok sevindim! Bundan sonra Yigit'e yuva olacaksiniz..Bu kararda Yigit'in etkisi var mi?"
Nefes sevinir " Evet Yigit ve Tahir'le bir aile olmak istiyorum ama sadece Yigit icin evlenmezdim anne. Bu tamamen Tahir'in icime sinmesi sonucu verilmis bir karar."
Perran: "Hayirli ugurlu olsun o vakit..Sen mutluysan biz mutluyuz yavrum. Siz kendinize guveniyorsaniz, benim guvenmemem icin bir sebep yok..Allah tamamina erdirsin guzelim."
Nefes "Benim icin senin onaylaman onemliydi annem..Sen ve abimden baska kimsem yok. Kaleli'leri sen de tanidin sevdin..Evet farklarimiz var ama iki taraf da cozum odakli olduktan sonra hallederiz diye dusunuyorum. Yigidimizle birlikte cok mutlu bir aile olacagiz biz."
Perran: " Ona suphem yok. Hem zaten Tahir anlasmaya niyeti olan bir cocuk..El ele verip mutlulugunuzu buyuteceksiniz, anne baba olacaksiniz..Es olacaksiniz. Benim tek endisem bunlarin hepsini ayni anda olacak olman..Tahir'le evlendiginde hem es hem anne olacaksin..Hazir misin buna?'
Nefes " Hazirim anne..Sen hazir miydin bir gecede 2 cocuk annesi olmaya?"
Perran: " Degildim ama el ele verdik birlikte basardik degil mi? Sen de yaparsin benim aslan kizim! Eee, ne zaman geliyorlar istemeye?"
Nefes guler " Sen ne zaman uygunsan herhalde.. Tahir onlara soyledi mi bilmiyorum ki."
Perran: "Onumuzdeki Cumartesi gelsinler. Sen 2 gun onceden gelebilir misin? Hazirlik yapmamiz gerekiyor. Soz bohcasi yapmamiz lazim..Salih'e de soyleyecegim Kaleliler icin bir otel ayarlasin."
Nefes: " Hi...hi! Peki!"
Perran " Sen beni dinliyor musun?"
Nefes: " Annecim bi sn..Tahir'e soruyorum Cumartesi uygun mu diye?"
Nefes annesiyle konusurken Tahir'le mesajlasiyordur.
Tahir: "Annen ne dedi?"
Nefes:" Tebrik etti! 😊
Tahir: " Ne zaman gelelim?"
Nefes: " Onumuzdeki Cumartesi uygun mu?"
Tahir: " Olur ama sen bugun gelip anamin bi elini opsene, birlikte konusalim"
Nefes: " 😊 Tamam askim..Gelirim."
Nefes: "Anne ben henuz Kaleliler'e gitmedim..Saniye Hanim el opmeye bekliyor..Tebrik edecekler. Onlarla konusup sana donerim oldu mu?'
Perran:" Tamam kizim..Eger Cumartesi uygunsa onlari Bogaz'da bir yat turuna cikartalim, yatta yemek yiyelim. Yoldan gelen insanlara hemen pat diye isteme merasimi olmaz. Agirlamamiz lazim. Ertesi gun once isteme merasimi, pasta, toren vs. Aksamina ise soz yemegine goturecegim sizi. Salih'e soylerim Bogaz'da guzel bir restoranda rezervasyon yaptirir. Tum aile gelir degil mi?"
Nefes:" Evet mutlaka..Ve Yigit tabii ki de."
Perran:" Sen Yigit'I alip onden ucakla gelebilir misin?"
Nefes; " Koruyucu ailesi Tahir. Ben Yigit'I su an tek basima getiremem"
Perran: " Anladim kizim..Eh haydi bakalim o halde herkes gorev basina! Kalk Perus is cok!" deyip guler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz / Paralel Evren
FanfictionBu hikaye Sen Anlat Karadeniz dizisinden esinlenilerek fan fiction olarak yazılmıştır.