Yer: Deniz kiyisinda bir meyhane. Tahir, Mustafa ve Fatih raki sofrasindadirlar.
Tahir ilac kullanmasina ve uzun zamandir icki icmemesine ragmen onune bir duble rakisini koymus, masadakilere hic bir sey anlatmadan sadece Umit Baba'nin sesine eslik ediyordur. Fatih ve Mustafa konusmadan Tahir'I dinliyordur.
Daha dün yanimda kollarimdaydin
Boynuma sarilip öper koklardin
Seviyorum derken hep özlüyorken
Simdi neden bana yabancisin sen
Seni unutmaya ömrüm yeter mi
Dön desem tersine dünya döner mi
Gururum askima öyle düsman ki
Geri dön beni sev, dön diyemem ki
( Umit Besen/ Seni Unutmaya Omrum Yeter mi?)
Mustafa ve Fatih Tahir'i ilk kez boyle goruyordur. Tahir uyandigindan beri Nefes'e sevdali oldugunu soyluyordur, Fatih ve Murat'i kizin pesine dikmistir ama su an Tahir'in yasadigi huznu gorunce hislerinin gercek olduguna onlar da inanmistir.
Tahir rakisindan bir yudum alir ve masadakilere bakar.
Fatih: " Abi anlatacak misun ne oldugunu? Sen iciyorsan cok buyuk bir sey olmustur, anlat rahatla da"
Tahir hic bir sey soylemeden peynirinden bir catal alir.
Mustafa: "Gocum, Nefes bir sey mi dedi saga? Ula, bağa bak, yoksam sen mi giza bisi dedun?"
Tahir basini kaldirip ikisine bakar ve sakin ama uzgun bir sesle " Sen o degilsin! dedi!"
Mustafa ve Fatih birbirlerine bakarlar.
Fatih:" Kim degilsun, abi?"
Tahir : "O"..Onun sevecegi adam degilmisim!" Tahir rakisindan bir yudum daha alir. Yuzunde kahir ifadesi vardir. Tahir cok aci cekiyor ve sebebi belli. Sevdigi onu sevmiyor.
Fatih: "Vay anasini ya! Tahir Kaleli'yi yillar sonra ictiren mevzuya bak!"
Tahir basini kaldirip Fatih'e ters ters bakar " Ula daha ne olsun? Omrum boyunca sevdali oldugum tek kadin baga ben saga gonlumu vermem dedi!"
Mustafa "Gocum, simdi saga bi cift lafum olacak. Dellenmeden bi sakince dinle bagayum."
Tahir Mustafa'nin konusmaya kararli oldugunda susmayacagini biliyordur.
Mustafa devam eder" Tahirim bak aslanum! Gozunu actigundan beri giza onun da, bizim de inanmamiz zor laflar ediysin. Ben saga demiyrim ki sevdalu degulsun ama sen bu gizi goreli daha 1 hafta oldu be aslanum. Nefes'I biz 1 yildir taniyriz. Onu senden daha cok taniyriz daa!. Nefes'I daha bugune kadar bir kisiyle el ele gormeduk, daha bir kere mantiksiz bi laf ettiguni, sacma sapitik davrandigini gormeduk. Kadin cerrah, okumus, aydin kadin..Kimseye eyvallahi yok! Simdi sen gozunu aciysin ve bu giza diysin ki " Biz evliydik, ben saga sevdaluyum, gel benim ol!" Oglum, bunu Balim'a desen inanmaz, goca gadin mi inanacak?"
Tahir rakisindan bir yudum daha alir ve " Siz benim neler cektigimi nereden bileceksiniz?" der. Az mi geldim teheccut vakti kapilarina. Az mi cile cektik. Benim narin, yarali gulum..Az mi agladik birlikte? Biz el ele bir manyaga karsi koyduk, el ele sevdamizi yasadik ve o simdi yok!
Fatih lafa girer " Abi iste onu anlamaya calisiyriz biz de. Sen benim abimsin, canimsin! Seni uzgun gorecegime ben oleyim ama gusura bakma da sen gizi bogalttun!"
Mustafa:" Aslanim sen kendi dunyanda ne yasaduysan yasadun, ona itirazimiz yok ama bu dunyada Nefes seni tanimiyi. Giz benden saga yar olmaz dediyse sen gizi bogalttugun icin. Giza bi yavas gitmedin be Tahir Galeli. Taktin 5'e oyle gittun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz / Paralel Evren
FanfictionBu hikaye Sen Anlat Karadeniz dizisinden esinlenilerek fan fiction olarak yazılmıştır.