Nefes sevincle telefonu eline alir ve "Simdi sira senin karisan hatlari duzeltmekte Deli Tahir" der.
Nefes: Mercaaaan! Selam, nasilsin kuzum?
Mercan: Oooo! Nefes Hanum! Iyilik valla, simdi bir danisanim cikti, bir digeri kapida. 10 dakikam var, otmeye basla!
Nefes guler. "Deli kiz ya!" der icinden. Mercan'la iki yildir arkadas, sirdas ve dert ortagidirlar. Mercan onun hayatinda gordugu en "utaniksiz" kadindir. Deli dolu, neseli, dik basli ve patavatsiz bu guzel kadin Nefes'in Trabzon'da edindigi en iyi dostlarindandir. Dostluklarinin yani sira Nefes ve Mercan kadin siginma evlerine ve Cocuk Esirgeme Kurumuna tibbi ve psikolojik destek de veriyordur. Bu iki kadin, kendi guclerini yardima ihtiyaci olan kadinlar ve cocuklar icin kullanmaya ant icmistir.
Nefes: Bu kibarligin beni benden aliyor Mercan! Kizim sıkı dur! Inınınnı! Tahir uyandı!
Mercan telefonda ciglik atar "Şakaaaa! Valla mı? Gözün aydın hayatım! Bir an sonsuza kadar uyuyacak gibi geliyordu ama o keci bile senin umuduna yenildi ha? Durumu nasıl?
Nefes: Benim umudum, onun inadı...veee Tahir Kaleli is back! 😊 Fiziksel olarak soruyorsan gayet iyi ama kafası biraz karışık. Beni karısı sanıyor, güya çocuklarımız varmış, Nazar'a giydirdi durdu bi yığın..Anlayacağın hatlarda parazit var..Ben de Yetis Mercan hattını aradım.
Mercan o sen kahkahalarindan birini patlatir "Hahaha! Seni karısı mı sanıyor? Eh adamın başında bu kadar durursa olacağı buydu!"
Nefes: Mercoooo
Mercan: Tamam yav tamam! Akşam 5'ten sonra gelip bi bakayım Tahir'e. Bakalım devreleri ne kadar yakmış. Şşşş! Ne diyo kız sana? Karucum mu diyo? 😊
Nefes: "Kapa Mercan Kapa! Aksam 5'te de burada ol!"
Mercan: Tamam Nefes'im emrin olur! Bu arada, Cumartesi akşamı konsere gidiyor muyuz?
Nefes: Ne konseri?
Mercan: Öykü Gürman geliyor. Tatlı kadın, billur ses..Gitsek ya..Ben biletleri alirim.
Nefes: Tamam gidelim. Hadi öptüm! Kolay gelsin!
Mercan: Baay Tahir'in garusu! 😊
Nefes güler: Hade len!
Nefes gülerek odasından çıktığında karşıdan güruh halinde Kaleli'lerin geldiğini görür.
Nefes: The Kalelis are in da house! Hadi bağa hayırlu basarulaaar!
Asiye karsidan kosarak gelmektedir "Nifeeeees! Dogru mu gi? Uyandi mi pasam?"
Nefes: "Gozumuz aydin Asiye Abla! Paşan uyandı."
Saniye: Cok sukur Allah'ima! Cok sukur bu gunleri de gorduk!
Fatih: Nefes, abimin durumu nasil?
Nefes: Abinin durumu fiziksel olarak iyi Fatih ama once bi gelin konusalim.
Mustafa: Hayirdur bacum bi sikinti mi var?
Nefes: Mustafa Abi, Tahir'in kafasi biraz karisik ve bu da su an icin normal bir durum aslinda. Yani size olur olmadik seyler soylerse pek ustunde durmayin olur mu?
Mustafa: Nasil seyler?
Nefes: Eee! Nasil desem? Beni esi saniyor falan. Ama, merak etmeyin Mercan'a haber verdim aksama burada olacak.
Asiye colde aradigi vahayi bulmus gibi atlar "E gi seni esi sanmasindan normal ne var? 1 yildan sonra ben bile seni onun esi saniyim! 😊
Nefes gulerek basini sallar "Asiye Abla! Yapma nolursun ya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz / Paralel Evren
Fiksi PenggemarBu hikaye Sen Anlat Karadeniz dizisinden esinlenilerek fan fiction olarak yazılmıştır.