SWAY

940 58 2
                                    

Nefes yattigi yerden tavani izleyerek Tahir'in ilan-I ask'ini dusunuyordur.

"Offf! Kafayi yiyecegim!" diyerek yataktan kalkar. Su almak icin mutfaga gider ve kendi kendine konusmaya baslar.

Peki sen niye optun onu Nefes? 1 yildir emek verdigin Tahir'in bu yogun ilgisine mi kapildin yoksa? Adami tanimiyorsun bile! Adam atarli giderli delinin teki! Tamam, kabul! Cok merhametli, Yigit'e karsi cok yumusak ve babacan..Iyi biri oldugu her halinden belli ama Deli Tahir'e tutulman icin bir sebep yok. O ve sen cok farkli insanlarsiniz. Ortak bir yonunuz yok. Sen yarin opera izlemeye gidersin, o horon oynar. Sen tatile Paris'e gidersin, o yaylaya cikar. Sen risotto yersin, o karalahana sarmasi. Bu ne onu kotu yapar ne de seni..Sadece farklisiniz!

Kabul edelim ki Tahir sana her yaklastiginda sana bir haller oluyor. Adamdan etkileniyorsun, hic kivirma! Iste sakat olan da bu! Sen dune kadar hastan olan, sana asik uyanan, hezeyanlari olan bir adamdan etkileniyorsun! Bu adam bugun yarin askerde basina geleni hatirlayinca seninle ilgili aklinda buyuttugu her sey de bitecek elbette. Cunku o da seni tanimiyor! Tahir de zaten su an iyilesme asamasinda ve onun da akli cok karisik. Ona da yazik, gunah. Aklini basina devsireceksin Nefes! Mesafeni koyacaksin, hormonlarina soz gecireceksin ve Tahir'le sadece arkadas olacaksin. Tahir'e de gidip aynen bunlari soyleyeceksin ki o da umitlenmesin. Bu konu burada kapanmistir!

Nefes sabah Yigit'I okula goturmek icin Kaleli Konaginin yolunu tutar. Dun geceden sonra Tahir'le karsilasmak istemiyordur ama Tahir'in ilan-askindan sonra Nefes'in de ona soyleyecegi bir cift laf vardir.

Nefes Kaleli Konagin onune cektiginde Tahir ve Yigit disarida onu bekliyordur.

Nefes arabadan inip kendisine kosan Yigit'e sarilir. " Gunaydin findik faresi! Nasiliz bugun?"

Yigit: "Sabah seni goremeyince cok uzuldum ama hemen Tahir abim geldi, oynadi benimle. Sen burda kalmican mi?" diyerek dudak buker.

Nefes: "Benim evim var birtanem! Bir gun seni benim eve de goturecegim tamam mi? Bende de kalacaksin"

Yigit: "Tamam! Balim da gelcek mi? Tahir Abim de gelcek mi?"

Nefes gozunun ucuyla Tahir'e bakar. Tahir sessizce onu izliyordur. " Asiye Teyzen'den izin aliriz Balim da gelir tabii." deyip Tahir hakkinda yorum yapmaz. Tahir yapmasini beklemiyordur.

Tahir: "Hayde bakalim, okula!"

Nefes Yigit'I arka koltuga oturtup kemerini baglar. Tahir Yigit'in sirt cantasini ve beslenme cantasini arka koltuga atip, Nefes'in yanina gecer ve oturur."

Nefes arabaya biner ve "Senin bizimle gelecegini bilmiyordum..Yani biliyordum da, arabamda gelecegini bilmiyordum" der.

Tahir Nefes'e doner " Cocuk okula gec kaliyi, gidelim. " der.

Okula vardiklarinda Tahir'in sirtinda Yigit'I cantasi, bir elinde Yigit'in beslenme cantasi , Yigit'in bir eli Tahir, bir eli Nefes'te olarak ailecek sinifa girerler.

Yigit bugun daha havali bir giris yapmistir.

Sinif arkadaslari kapiya donup bu devasa adami gorduklerinde saskinlikla Yigit'e bakarlar. Tahir ve Nefes Yigit'I sirasina getirip oturtur.

Tahir: "Cikart bakalim defterini kitabini Yigit Kaptan! " der gulerek.

Nefes Furkan'i gorur ve cocugun ona tirsarak baktigini gorunce sirin bir sesle " Naber delikanli? Iyi misin bugun?" diye sorup iki parmagini gozune goturup tekrar cocuga yoneltir.

Tahir konuyu bildigi icin Nefes'e egilip "Utanmiisin di mi el kadar cocukla ugrasmaya?" der.

Nefes "Ne ugrasmasi canim aaa. " der.

Sen Anlat Karadeniz / Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin