Bir ihtimal daha var, o da olmek mi dersin?

1.6K 93 18
                                    

Tahir : HERKES LIMANA! HEMEN SIMDI!" diye bagirir. " KARIMI O PEZEVENGE VERMEM! VERMEM!

10 Dk oncesi

Tahir delirmis gibi sokakta kosuyor. Nefes'in arabasi yerinde ancak Nefes ortalarda yok.

Tahir garsonun yakasina yapisir " Kim cagirdi ula Nefes'i disari?"

Garson : "Abi vallaha bilmiyrim. Baga dediler Nefes yenge'nin araci cekilecek, git cagir diye. Abi yemin olsun bilmiyrim!."

Tahir kapi onundeki guvenliklerin yakasina yapisir " Ne gordunuz ula? Nereye gitti karim?"

Guvenlik" Abi ileride siyah camli bi minibus duriydi, bizim de dikkatimizi cekti. Minibus'ten 2 adam inip bize dogru geldi ve konsere girip giremeyeceklerini sordular. Kirik aksanla konisiydiler. Rus gibi. Biz biletler tukendi, damsiz da almayruz deduk. O sirada birine telefon geldi. Adam telefonda " Emaneti alip liman'a geliyriz" dedi kapadu. Bize sagol birader deyip uzaklastilar.

Sonra bi cekici yanastu, arabayi cekecez dediler. Biz de iceri haber verdik. Yenge disari cikarken cekici apar topar gitti. Biz de anlamaduk. Donup gelecek herhalde dedik. Sonra yenge arabaya yurudi ve minibus arabanin yanina geldi ve 15 sn sonra gitti. Biz bir baktuk yenge yok, ondan sonra da iceri kostuk"

Tahir :" Ula Vedat sen cikma bu isin arkasindan! Mercan, Vedat evde mi?"

Mercan kosarak gelir " Tahir! Vedat bugun kizini da alip Istanbul'a gitmis guya. Bence o Istanbul'a gitmedi..Bence Nefes'i o kacirdi!"

Tahir:" Ne? Herifler liman dedi. Vedat Nefes'i gemiyle kaciracak! Amina kodugumun serefsizi! Gebertecem ula seni! Bu sefer gebertecem!""

Salih:" Sinem, Asiye Yenge'yi de alip eve gidin. Anneme durumu anlatin."

Sinem:" Salih nasil anlatayim kadincagiza? Yuregine iner. Biz de gelelim."

Salih:" Vakit yok Sinem! Siz eve gidin lutfen."

Mustafa:" Asiya hayde eve, biz liman'a gidiyriz. Anam uyuyse uyandurma, hic bisi dema ona"

Asiye:" Tamam Mistafa! Hey Allahum nedir bu cilemiz! Dikkatli olun kurban olayim!"

Herkes arabalara atlar ve liman'a dogru yola koyulur. Tahir delirmis gibi araba kullaniyordur.

Tahir:" Nefesimi benden alacagini sanan orospu cocugu! Ula bu sefer kurtulusun yok! Bu sefer Allah acisun saga!"

Mustafa Mithat'i arar.

Mustafa:" Mithat yetis Nefes kacirildi! Vedat Sayar kacirdi saniyriz, yetis Allah'ina kurban, yetis! Siyah bir minibusle kacirmislar. Galiba limandan gemiyle gaciracaklar gizi."

Mithat : " Mustafa dur! Ne zaman oldu, sakin anlat sunu!"

Mustafa:" Abi liman'a gel! Anlatacak zaman ve hal yok benda!"

Mithat:" Tamam kocum geliyorum! Mustafa Sahil Guvenlik'i arayin hemen. Ben de merkeze bilgi gececegim."

Mustafa:" Tamam! Cabuk baga Sahil Guvenlik'in telefonunu bulun.."

Mercan babasini arar " Baba! Neredesin?

Cemil" Evdeyim Mercan, anan gardesinde. Noldi kizim? Sen nereyesun?"

Mercan:" Baba neden niye diye sorma cabuk cik liman'a gel! "

Cemil " Mercan ne diysin sen? Iyi misun?"

Mercan: "Baba sana ne diyorsam onu yap. Bana da soru sorma! Gelince anlatacagim"

Salih elleri yuzunde aklina mukayyet olmaya calisiyordur " Nefes!Canimin ici! Bekle abim geliyoruz!"

Sen Anlat Karadeniz / Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin