19. Nie wygramy z nimi.

1.7K 70 4
                                    

Rano wszyscy razem spotkaliśmy się w naszej kuchni. Może nie wszyscy, bo postanowiliśmy nie budzić Scotta. Był wycieńczony.

-Tata ogłosił poszukiwania.-zaczął Stiles.

-Szesnastolatka ?

-Doradziłem, żeby podał wilkołak.

-Może to nie on.-odezwał się Liam- Hayden szuka go w szkole.

-Przeszukam las.-zaproponowała Malia.

-Mama sprawdza szpitale.-zaczął Scott, wchodząc do kuchni- Znajdziemy go.

-Co potem ?-spytał Dunbar.

-Spróbujemy go uratować.

-Dobra, gdzie może być ?-odezwała się Lydia.

-Corey wie.-przyznałam, na co Scott sięgnął ręką za siebie, łapiąc za kurtkę - niewidzialnego wtedy - Corey'a.

-To nie moja wina. Zabrali go.-wytłumaczył.

-Kto ?

-Potworni Doktorzy.-odpowiedziałam.

----

Scott jednym szybkim ruchem utworzył drzwi od męskiej szafki, ukazując znaną nam niestety dwójkę chimer. Tracy wraz z Theo Raeken'em.

-Jesteśmy po tej samej stronie.-powiedział od razu.

-A chcesz dostać w jaja ?-spytał Liam, unosząc brwi w górę.

-Uwielbiam go.-przyznał Raeken, wywracając oczami.

-Ja nie.-dodała Tracy.

-Miałeś pomóc Lydii w Eichen, ale nie wyszedłeś z pustymi rękami.-odezwał się Scott.

-Mówisz o masce ?-spytał.

-Kogo zobaczyłeś ?

-Nie Masona.-odpowiedziałam, przez co wzrok moich towarzyszy kierował się w moją stronę- Sen.

-To nie on ?-dopytywał się Dunbar.

-Czyli jest porażką.-przyznała Tracy.

-Wszyscy chcemy go odnaleźć.

-Ale my chcemy go żywego.-dodałam.

-Jestem otwarty na negocjacje. Masz mapę prądów tellurycznych ?-spytał Theo, kierując swój wzrok na Scotta- Przynieś mi ją za dwie godziny do sali operacyjnej.-dodał, po czym nasza trójka wyszła z pomieszczenia, zostawiając chimery same.

-Jesteśmy zdesperowani ?-odezwał się Liam, kiedy przekroczyliśmy próg.

-Niezwykle.-odpowiedział mój brat.

----

Dwie godziny później, przyszliśmy w wyznaczone przez chimerę miejsce. Tym razem jednak stał w pomieszczeniu kompletnie sam.

-Der Soldat, po niemiecku żołnierz. Walczył w drugiej wojnie światowej.-wytłumaczył Raeken, stojąc przodem do starego baniaka, wypełnionego dziwnym płynem.

-Był nazistą.-przyznał Scott.

-I alfą. Służy doktorom do przedłużania życia. Robią to od dekad albo dłużej.

-Ile mają lat ?-spytał Liam, na co Theo odwrócił się w naszą stronę.

-Nie wiadomo, ale wszędzie go ze sobą biorą.

-Jak go znajdziemy ?

-Utrzymanie go przy życiu wymaga źródła energii. Musi przebywać pod ziemią na...

Related | Theo Raeken | W trakcie korekty!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz