Umarım bir kaç bölümden sonra yorumlar vote ler yükselir ( umarım beğenirsiniz ) Bu bölüm canım kuzim Tuğçeye ithaf edilmiştir. <3
Okulun ilk günü çok tuhaf geçmişti. Sanki sihirli bir değnekle büyülenmiştim. Gün geçtikçe Kaanla ilgili düşüncelerim daha da karışık bir hal aliyordu. Kantinde yemek yiyordum. Yanıma esmer kitapkolik bir tipe benzeyen biri oturdu.
Mira: 'Dalga gecmeyemi geldin!'
-'ilk gün için fena sayilmazdi he :d'
orada boynuna yapismamak icin cok zor tuttum kendimi tam ağzımı acmistim ki lafimi kesip
-''ben Tuğçe'' diyerek arkadaşça gülümsedi.
Bense ayakkabiya yapismis sakizdan kurtulmak istercesine gülümseyerek (tabi 'gulumseyerek' demek doğru tabir olmasada) cevap verdim.Mira: "Bende Mira herkese yayip dalga geçtirebilirsin" diyerek kafami yemegime çevirdim.
Tuğçe :'sakin olsan belki arkadaş olabiliriz. Bilmiyorsun sanırım ama bu tarz ortamlardi yalnizlik insani delirtir. Ve sen buna aday olmuş gibisin canım'yerimden kalkarak konusmaya son vermenin havasina bürünerek ordan uzaklaşırken arkamda bıraktiğım yemeğin acısıyla geri donmemek üzere sınıfa koştum. Tam sınıfa giriyordum ki birden bire önümde dev cüssesiyle birlikte Kaan belirdi. Bir an o filmlerdeki romantik sahnenin gerçekleşmesini ve Çarpışmayı bekledim ki tabiki benim dikkatli olacağım tuttu ne kadarda salak bi davranış bulmuşum taşı çarpıp düşsene dimi . O anı ölümsüzlştirecek bir olay olmasını beklerken gerçektende oldu. Benim rezil olmamı sağlayan Selin hemen Kaanın koluna girerek '' ayy yine mi bu sakar diyip Kaanı öperek ciciş grubuyla uzaklaştı. Buz kesilmiştim bi an içimi bir çocuğun elinden oyuncağının alınması gibi bir acı kapladı. Selin benim oyuncağımı almıştı. Bu düşüncem Kaanın o gür sesiyle ağzından çıkardığı cümleler sayesinde bir anda yok oldu.
Kaan: ''takma sen onu'' diyerek gülümsedi.
Ve her zaman olduğu gibi o gülümsemesi benim hayranlık bakışlarım yüzünden şaşkın bir ifadeyle büründü. Neyse ki kantinde tanıştığım Tuğçe beni kurtardı. Sanırım bu kızı sevmeye başlamıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalperest
AléatoireLiseye yeni başlamış ve öz güveni epey düşük olan.Bir süre sonra bunun farkına varan Mira' nın karakterinin ve ufak sırlarının açığa çıkış hikayesidir.