6.Bölüm

362 43 15
                                    

Selaam :D oylar ve okumalar artmış çok sevindirik oldum :D (sevindirik olmak yanlış okumadınız :P) . Aslına bakarsak yine çok fazla değil ama sonunda arttığını görmek hoşuma gitti. Ltfen okuduğunuzda üşenmeden bir tık ile oylayınız ve yorum yaparsanız gerçekten sevinirm . Bu sıkıcı konuşma için özür dilerim yeni bölümü umarım beğenirsiniz :)) Multimedyada Tuğçe var. :D

Sabah kalktığımda uzun zamandır yaşamadığım bir rahatlık vardı üstümde sanki kollarımı açsam bir kuş gibi gökyüzünde süzülebilecektim. Bugün okul yoktu. İlk haftayı iyi kötü atlatmıştım. Yatağımda uzanırken birden bire mesaj sesiyle hayata döndüm. Mesaj Tuğçe'dendi. Sanırım bugün birşeyler yapmak istiyordu. Hemen ne yapacağımı düşünüp birşeyler yazmaya çalıştım. Acaba grubu gelicekmiydi ? Neyse önemli değil ne olursa olsun Tuğçe iyi bir kızdı ve şaka maka benim bir arkadaşa ihtiyacım vardı. '' Tamam canım .nereye gidelim ?'' gizli numaranın çağrısıyla irkildim telefonu açtığımda bi yandan tanıdığım fakat çıkaramadığım ses bunları dedi . ''Kaanın peşini bırak yoksa lise hayatının rezil olmasını istemessin dimi ?!'' BU AÇIK AÇIK BİR TEHDİTTİ. Peki ama kim  göndermiş olabilirdi. Hemen aklımdan okulda tanıştığım ve Kaanı tanıyan kişileri düşündüm .Evet kesinlikle Selin'di . Başka kim olabilirdi ki. Mesajın fazla üstünde durmadan Tuğçe'den gelen mesaja baktım. '' Canım mı ? kimsin sen Mira'ya naptın ??!!! '' diye mesaj attı ve en sonunda da bir gülücük gönderdi.Sırıtmaya başladım. Annem odaya girdiğinde hala yüzümde o sırıtışın olduğunun farkında değildim. Annem gülümseyerek ''Noldu?' diye sordu. Tuğçenin mesajını gösterdim hafif sırıttı ve ''bunu bir dışarı çıkmak için izin isteme olarak kabul ediyorum küçük hanım'' dedi. Evden ayrıldım ve Tuğçenin mesaj attığa kafeye gitmek için yola koyuldum. Her yanımdan insanlar geçiyordu çok fazla kalabalıktı. En sonunda kafeye ulaşmayı başarmıştım. Fakat biraz geç kalmıştım Tuğçe; İrem ,ceyda ve gülçin ile birlikte masada oturmuş kahkahalarla gülüyorlardı. İlk defa okul dışında gördüğüm bu kızlar gerçekten çok bakımlı ve süslülerdi fakat ben ne bileyim daha çok sadeydim. sonuçta aynaya bile bakmadan çıkmıştım. Bir an aklıma çok kötü br düşünce geldi . Bu grup ta aynen Selin ve diğerlerine benziyordu sadece etekleri daha uzun ve dekolte yapmıyorlardı . Bu farkları saymazsak aynısıydı. Ve benim aklıma gelen şey Tuğçe'nin benden öncede Selinle kavgalı olmasıydı. Yani bu beni Selin için kullanıcağı anlamına gelebilirdi. Hemen bu düşünceden kurtuldum ve öylece durduğum yerden tuğçenin yanına doğru ilerledim. Bir kaç şey konuştuktan sonra sipariş vermek için Tuğçe elini kaldırdı. Hemen bir garson yanımıza geldi. Ben çilekli milkshakimi söledikten sonra İremle konuşmaya başladım. Ve yanımda ayağa kalkıp Tuğçe'nin sarıldığı Kaanı fark etmemiştim bile . AMAN TANRIM BU ÇOCUĞUN DERDİ NEYDİ .Her yerde neden karşıma çıkıyordu. Yan masaya baktığımda Selini gördüm. Hemen Kaanın koluna girip yanımızdan çekti. Seline baktığımda  sabah gelen mesaj aklıma geldi. Beynimi yiyip bitiriyordu neden böyle bişi oluyordu ki. Tuğçe bana bakıp iyi misin diye sorunca yapmacık bir gülümsemeyle başımı salladım. Bu masada fark etmediğim bir diğer şey ise bana geldiğimden beri ters ters bakan Gülçindi...

HayalperestHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin