Evet arkadaslar lutfen her okuyan kisi oylayip yorum yapabilirmi gercekten yardiminiz ve fikirlerinize ihtiyacim var.Multimedyada Kaan var. Umarım beğenirsiniz :))
Bugün çok tuhaf bir gün olmuştu. Sanırım liseye alışmaya başlamıştım. Tuğçeyle birbirimizi tanımaya başlamıştık. Eve gittiğimde orta ookuldan arkadaşım bize gelmiş beni bekliyordu. bugün okuldan erken çıktığımı ve belki dışarda birşeyleryapabileceğimizi söylemiş annem. Adı Mısra 4 yıldır arkadaşım aslına bakarsanız hiçbir zaman samimi olamamışızdır . Ama annemle annesiin arkadaşlığı sayesinde tanıştık ve annelerin baskısıyla samimi olduk (olduğumuzu sandık belkide).Neyse odama girip çantamı bir köşeye fırlattım ve üstümü değişip hemen dışarı çıktık. En sonunda dışarı cıkıp sanki ilk kez bu sokakları keşfedermişcesine şaşkın şaşkın dolaşıyorduk . Hergün geçtiğim yollar bana okul çantasız ve seçilmiş taşım olmadan çok anlamsız geliyordu. En sonunda lunaparka gitmeye karar verdik .Okulunda yorgunluğuyla birlikte artık tam bir ölü gibi gözüküyordum. Lunaparkın içini biraz dolaştıktan sonra eğlenceli birşeyler yapmanın zamanı gelmişti. neye bineceğimizi seçerken tartışmayalım diye ne derse ''tamam cnm yha .s.s'' diyip binecektim zaten bineceğimiz şeydede uyumayı planlıyodum 3 dakika 3 dakikadır dimi ama. Etrafına bakındıktan sonra bana bakarak şeytani bir glş attı ve eminimki içindende cadı gülüşünü yapıyordu. İlk başta o kadar önemsememiştim ama sonra benden başını çevirip baktığı oyuncağı (tabi ona oyuncak denirse benim için tam bir ölüm makinesiydi) görünce tehditkar bir bakış fırlatmama rağmen koşarak biletleri aldı bile kendimi sakinleştirmeye çalıştım ama ne fayda iyice terlemeye başlamıştım.Kamikazeye binicektim. Mısra bana bakarak kahkaha atıyordu. Onun yüzünden lunaparktaki bütün insanlar bize baktı. Tabi normal sonuçta Mısra'nın kahkahasından bahsediyoruz dimi.
O gülüşü tarif etmek imkansız kulağımda yankılanan bu kahkaha bildiğimiz masalların aksine sonunda pamuk prensese zehirli elmayı yediren ve ondan kurtulan cadının aldığı zevkle attığı bir kahkaha olabilirdi sadece
Bir an önce binip kurtulmak istiyordum. Yerlerimizi aldık oturuyorduk artık dönüş yoktu. Tam çalışmaya başlamıştı ki bir grup genç ve bir spor hocası durdurup oturmak istediler. Bu bizim okulun spor hocasıydı. Kaanın orda olmaması için dua ettim. Gözümü kapattım elimi o kadar sıkmıştım ki bütün elim beyazdan mora dönüyordu .Tabi bu sırada Mısra müziğe dalmış ellerini havaya kaldırarak moda girimeye çalışıyordu. Makinenin görevlisi spor hocasına geçmelerini işaret etti son kontrollerde yapıldıktan sonra makine hareket etmeye başladı. O kadar korkuyordum ki daha çalıştığı anda çığlığı bastım ve herkesin ilgisini çekmeyi bi kere daha başarmıştım!!. Görevli bana bakıp güldü ve çalıştırdı görevlinin yüzünde haince bir plan varmış gibi duruyordu. makine hızlandı hızlandı ve hızlandı . en sonunda tam ters döndüğümüzü hissettim ki Mısra elime tırnağına batırdı ve ığlıkla gözümü açmama sebep oldu . Bunu kasten yapmıştı ..Benim korktuğumu görmek sanki hoşuna gidiyordu .Ama bu sefer benim için çok güzel bişey yapmıştı. hıphızlı ters dönüyorduk ve makinenindiğer kolunda oturan grubun içinde en önde Kaanı gördüm.Hıphızlı giden makine bir an yavaşladı. o kadar yavaştı ki makinenin korumalığını çıkarıp gökyüzünde ayağa kalktım. Aynı şeyi o da yaptı Gökyüzünde ayakta birbirimize bakarak duruyorduk. O kadar güzeldi ki sadece dnya da deil btün evrende sadece ikimiz vardık. birbirimize küçük adımlarla yaklaştık. Biliyordum bu yine bir hayaldi benim görmek istediğim . Benden hiç gözünü ayırmıyordu. Öyle bakıyordu işte sanki bir yere dalmış asla uyanmıyacak asla ayrılmayacak seni bırakmıyacak. Bana elini uzattı . Uzanmaya çalıştım ve elimde güçlü bir ağrıyla hayalden eser kalmadı Mısra tekrar aynı şeyi yapmıştı. İlkinde kızmamıştım hatta sevinmiştim ama bu çok sinir bozucuydu. Kaana tekrar bakmak üzere gözüm açmaya çalıştım ama o sadece gözü kapalı bağırıyordu beni görmemişti bile.Makine bir kaç tur döndükten sonra durdu. Kaan grubuyla birlikte beni fark etmeden lunaparktan uzaklaştı. Mısra bana çok şaşırmış gibi görünüyordu.
-''Nasıl ya hiç korkmuşa benzemiyosun !!''
Yüzündeki şaşkınlık ifadesine gülmeden edemedim. Çok sinir oldu ve bende bu durumdan hoşnut kalmıştım. En sonunda hava kararmaya başlayınca evlere dağıldık. Eve geldiğimde çok mutluydum .Fark etmeden hem Mısraya ağzının payını vermiştim hem de Kaanla çok güzel vakit geçirmiştim ( tabi tek kişilik bir takılmada olsa onun orda olduğunu bilmek bana yetiyordu )...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalperest
AcakLiseye yeni başlamış ve öz güveni epey düşük olan.Bir süre sonra bunun farkına varan Mira' nın karakterinin ve ufak sırlarının açığa çıkış hikayesidir.