dział 9

2.7K 95 10
                                    

JUNGKOOK POV:
Gdy dowiedziałem się od prowadzącego że mamy wybrać sobie army, nie wiedziałem jak ja to mam zrobić. Wiem doskonale że każda by chciała tego a to jest niemożliwe. Podchodząc bliżej bramek widzę same ręce które machają w moje stronę. Ciężko mi było ponieważ widząc płaczące fanki nie mogłem wybrać tej jednej. Miałem już wziąść pierwszą lepszą jednak usłyszałem moje imię. Zdziwiłem się bo to był raczej rozkaz kierowany w moją stronę. Nic nie świadomy podszedłem do lidera aby móc wiedzieć o co mu chodzi. Zamiast niego widzę zbliżającą się do mojego ucha twarz. Fanka spytała się mnie czy może o coś poprosić. Posłusznie kiwnąłem głową i słuchałem co ma mi do powiedzenia. Ta prośba hmm... Nie sądziłem że o to mnie poprosi , ale zrobię to dla naszej army poprosiła mnie więc chociaż to mogę dla niej zrobić.Obróciłem się w kierunku miejsc VIP i rzeczywiście widzę nie wysoką dziewczynę w bluzce w paski. Zszedłem schodkami i wyciągnąłem w jej kierunku dłoń. Spojrzałem się w jej oczy i widzę że płacze. Uśmiechnąłem się bo stwierdziłem że to słodkie. Była mocno zdziwiona ale chwyciła mnie za dłoń.

ALICJA POV:
Już się pogodziłam z tym że przepadła szansa na to aby być tam na tej scenie. Ale widzę czyjąś dłoń kierowaną w moją stronę. Widać na niej było potężne żyły. Podnoszę wzrok i widzę członka za którym płacze nocami i piszcząc gdy tylko zauważe jakiekolwiek jego mimiki twarzy. Ktoś pomyśli że to nienormalne ale on tak na mnie działa. Jest jak narkotyk. Już czuje jak w moich oczach jest mokro. Potem tylko kwestia czasu zaważyła na tym że zaczęłam płakać. Chwyciłam jego dłoń, i już czuję jak mięknie mi wszystko. Jego skóra jest nie do opisania. Widzę jak prosi ochroniarza by otworzył kratki przed którymi stoję. Idę chwilę gdy czuję jak moja noga daje o sobie znać. Niby nic podczas koncertu nie czułam ale opierałam się całym ciałem o bramkę nigdzie też nie szłam. Ból w ekspresowym tempie rozchodzi się aż w końcu upadam. Nie upadłam dosłownie bo jungkook mnie trzymał ale wystarczyło aby zainteresował się tym co się ze mną stało. Niezdążyłam się podnieść a już słyszę jak pyta mnie się czy wszystko w porządku. Wyjaśniam mu co się stało przed występem i czekam na jego reakcję. Nic nie odpowiedział ale rozkazał żebym trzymała się go mocno. Japierdole co mam zrobić ? O co mu chodzi. Nic nie mówię a jego ręce idą pod moje plecy i nogi.Trzymam się jego szyji ale nie za mocno aby mu nie sprawić bólu. Słyszę tylko krzyki. A w środku cała jestem zawstydzona widać to było po mojej twarzy. Patrzę się na jego klatkę piersiową i ramiona które są mocno umięśnione. Mam ochotę przywiązać łańcuchami się do niego. Reakcja dziewczyn i chłopaków była ogromna. Kookie postawił mnie na ziemi. Teraz tylko czekam co takiego będę robić z maknae.
Waszym pierwszym zadaniem będzie pochwalenie się swoimi umiejętnościami,cosoba która wygra musi zadać pytanie a ta druga oczywiście musi odpowiedzieć. Niby proste ale jednak nie. Nie mam pojęcia co mogę pokazać. Tym bardziej że nie chcę żeby mnie wyśmiali albo pomyśleli że nic nie umiem. Jestem ostatnia więc mam czas aby pomyśleć.

- Niech pierwsza drużyna zaczyna.

Pierwszy był v pokazał on swoje umiejętności aktorskie. Na serio myślałam że on płacze gdyby nie to że gra. Dziewczyna pokazała mu jak potrafi ruszać uszami. Serio?! Na tyle ją stać. Wiem nie każdy potrafi to robić ale, stać ją było na więcej tym bardziej że nigdy już nie będzie miała okazji żeby pokazać się przed bts, tak samo jak ja. Zabawa naprawdę mi się podobała. Jhope pokazał nowy uklad, suga zarapowal najszybciej jak potrafi, jin zaśpiewał a jimin wykonał szpagat na środku. Oni wszyscy są tacy utalentowani, każdy z nich ma to coś w czym jest dobry. Dziewczyny nie pokazywały nic szczególnego nawet wika. Teraz jest czas na jeona, szczerze nie wiem czego mogę się po nim spodziewać. On potrafi praktycznie wszystko ale ciekawa jestem co pokaże. Czekam a jungkook zaczyna klękać i stawia ręce na podłogę ustawia nogi w jedną linię, ma zamiar robić pompki. Czemu mnie to dziwi przecież chce pokazać swoją siłę ale każdy dobrze wie że zwykle pompki są dla niego zbyt proste. Ale popatrzeć nie zaszkodzi.

- Jungkook'sii nie sądzisz że zwykłe pompki są za proste dla ciebie? - spytał go jimin.

- Jeśli ktoś mi sie położy na plecach a ja je wykonam na pięściach to wcale nie będzie takie proste prawda? -uśmiechnął się chytrze. Japierdziele wiadomo że to nie będzie takie proste tym bardziej nie wiadomo jak ciężka ta osoba będzie.

 Japierdziele wiadomo że to nie będzie takie proste tym bardziej nie wiadomo jak ciężka ta osoba będzie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
 YOU'RE MINE JEON JUNGKOOK (ZAWIESZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz