"Buraya gelmek gerçekten iyi fikirmiş." dedim kenarda duran gitarı elime alırken. Boş ve bir hayli tozlu sıralardan birine oturup çalmaya başladığımda Liam durdu ve beni dinledi.
"Selly, buraya şu ifrit Fizikçinin kitaplarını bulmaya geldik ve hemen çıkmamız gerek." diyerek beni uyardı sonra, ve gülmeye başladı. "Ama bu kadar güzel gitar çaldığın için biraz daha kalabiliriz."
Heyecanla güldüm ve parmaklarımı tellerde hareket ettirmeye devam ettim. İlk öğrendiğim Nothing Else Matters'ın melodisi duvarlara hapsolurken Liam arka bahçeye açılan bir kapı fark etti, ve cebindeki sigara paketini çıkarıp bana gösterdikten sonra, "Keyfine bak." dedi. O çoktan bahçeye çıktığında ben hala gitar çalmaya devam ediyordum.
Arkamda kalan kapının yönünden bir tıkırtı duyduğumda aniden gitarı iki elimle kavradım ve karşıma çıkan her kimse onu bir darbeyle indirmeyi planladım ama karşıma Zayn çıktığı için planım suya düştü. "Ne işin var burada, orospu çocuğu?" dedim elimdeki gitarla üzerine yürürken.
"Selena," dedi sessizce. "seninle konuşmama izin ver, sadece beş dakika, lütfen."
"Siktir git yoksa Liam'ı çağırırım ve Harry'den sağlam bir dayak yersin, Zayn." diye tehdit ettim onu. "Üstelik bu kez seni öyle bir pataklar ki yerden kalkamazsın bile."
"Artık dayak yemekten korkmuyorum!" dedi sesini yükselterek. "Beni tehdit etmekten bir türlü yorulmazsınız ama keşke çift olarak beni dinlemek için de bu kadar çaba harcamış olsaydınız."
"Seni dinlemek için hiçbir sebebi yok, Zayn." dedi Liam elindeki sigarayla geri dönerken. Bakışları, altında sadece Zayn'in anlayabileceği imalar barındırıyordu. "Çünkü ona yaptığını biliyoruz ve en yakın arkadaşımızın kız arkadaşına bunu yapmana daha fazla izin vermeyeceğimizden emin olabilirsin."
Zayn öfkeyle geri döndüğünde Liam sigarasını duvarda söndürdü ardından köşelere dizilmiş masalarda duran birkaç kitabı aldı ve biz de çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back To You / Harlena
Short Story"Yakılıp gidenler için üzülme, seninle yeni anılar yaratacağız." Dusk Till Dawn kitabının devamıdır. ✌