"Ne konuştuğunuzu söylemeyecek misin?" diye sordum tekrar ve o en sonunda dayanamayıp başını sıraya geri koydu.
"Selena, uykum var." dediğinde omzuna yaslandım ve elimi saçlarına geçirdim. "Pekala sen uyu."
Sınıfın dışarısında duran Liam, Louis ve Niall'a ilerlerken "Selam çocuklar." dedim.
"Hey." dedi Niall ve elini bir beşlik çakmak için kaldırdı.
"Harry onunla ne konuştu, biliyor musunuz?" diye sordum. "Bana hiçbir şey söylemiyor."
"Endişelenme, önemli bir şey olsa kesinlikle söylerdi."
"Ne oldu Gomez?" diye bir ses geldi arkamdan, dönmemle Ashley'i görmem bir oldu. "Karı kılıklı sevgilin senden neyi saklıyor?"
"Pardon?" dedim yanına ilerlerken. "Onunla ilgili ne dediğinin farkında mısın?"
"Ne, yalan mı?" dediğinde elini beline koydu ve güldü. "Saçları seninkinden bakımlı, vücudu bile senden güzel."
"Demek onun vücudunu inceledin." dedim dudaklarımı birbirine bastırırken. Bir adım öne ilerlediğimde Louis kolumu tuttu ama kendimi öne savurarak ondan kurtuldum. "Ne o, yoksa Zayn sana yetmedi mi, ya da özel olarak benim yanımdaki erkeklerle mi ilgileniyorsun seni sürtük?"
Ashley'nin yüzü önce asılsa da sonra koca bir kahkaha attı ve konuştu. "Bana sürtük diyen sen olmasaydın belki ciddiye alırdım ama," dedi işaret parmağını göğsüme yerleştirip. "şu an almıyorum çünkü bunu erkek arkadaşımla yatıp sabaha gözlerini yanında biraz parayla açan bir kız söylüyor."
İçimden, şimdi siktim belanı ashley, diye geçirdim.
Yüzüne bir tokat atmak için elimi havaya kaldırdım ama bileğimi tuttu, dizime tekme attığında Louis beni tutmasaydı yeri boylayacaktım. "Hey Ashley," dedi Liam onun boğazını sıkıca kavradığında. "sana bunu yapmak istemezdim ama beni zorladın."
Duraksayıp devam etti. "Madem Selly'nin sözlerinin hiçbir kıymeti yok," dedi gülerek. "o zaman bir de benden duy, seni sürtük."
Ashley'i bıraktığında kız yere yapıştı ve dizlerinin üzerine düştü. Gözlerim öteden olanları izleyen Harry ve Zayn'e takıldığında o tarafa koştum, Harry kollarını belime sardığında konuştu. "Onlara aldırma." dedi. "Hepsi aptal."
"Özür dilerim." dedi Zayn ve yerde oturup boynunu ovuşturan, yüzü kıpkırmızı olmuş Ashley'e baktı. "Sizi onun gibi bir sürtükle muhatap olmak zorunda-"
Zayn'e attığım tokat öyle ani olmuştu ki kendim bile sonradan fark ettim. "Sen çeneni kapat." dedim öfkeyle. "Birine sürtük muamelesi yapma hakkını bende kullandın zaten, orospu çocuğu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back To You / Harlena
Conto"Yakılıp gidenler için üzülme, seninle yeni anılar yaratacağız." Dusk Till Dawn kitabının devamıdır. ✌