0.4

688 35 9
                                    

Okul bahçesinden içeri el ele girdiğimizde tedirginliğim iki katına çıkmıştı çünkü herkes bize şaşkınlıkla bakıyordu, tahmin ettiğim gibi, ve etrafımdaki herkes bilirdi ki ben her zaman odak noktası olmaktan nefret eden birisi olmuştum.

Harry hiçbir bakışa aldırmadan Liam, Louis ve Niall'ın yanına yürüdü, eskiden Zayn de onlarlaydı ama Harry ve ben ayrıldıktan sonra onun gerçek bir orospu çocuğu olduğunu görmüş olmalıydılar.

Bense biraz geç fark edebilmiştim.

Keşke Harry kadar güçlü olsaydım, dedim kendime. Etraftaki insanların bakışlarını aldırmayacak kadar umursamaz, sadece onların söylediklerine sağır, ve beni elimden tutup her şeye rağmen bahçede rahatça yürüyebilecek kadar güçlü ve geniş omuzlu.

Hayır hayır, geniş omuzlu olmak istemezdim.

"Günaydın, çocuklar." dedi Harry, üçü de bize normal bakınca içimin ne kadar rahatladığını anlatabileceğimden emin değildim, herkesin bakışlarından sonra o kadar iyi gelmişti ki.

"Günaydın." dedi Liam, ve elindeki şişenin kapağını su içmek için açtı ama Niall suyu bir anda elinden çekti ve tek seferde hepsini içti.

"Bunu neden yaptın şimdi?" diye sordu Louis, bakışları hala uykuluydu ve hayatı sorgular gibiydi. Boş versene, dedi iç sesim. Louis'ti bu, hep anlamsız bakardı.

"Çünkü susamıştım." dedi Niall ve ben hayretle dudak büzdüm.

"Çocuklar sizi özledim," dedim bir itirafta bulunarak ve Louis'le Liam'ın ortasında duran Niall'a sarıldım. "ve özür dilerim."

Etrafımı iri bedenler sardığında Harry'nin kıkırdamalarını duydum. "Çok aptal görünüyorsunuz." dedi dürüstçe. Louis onu da aramıza çekti ve bu kez dört yanım da kapanmıştı.

"Gel beraber aptal görünelim."

Gülerek ayrıldığımızda, herkesin keyfi yerindeydi, ortamda bir gerginlik olmaması beni rahatlatmıştı ama bu rahatlama hissi birkaç saniye sürdü çünkü önümden Zayn geçti.

Koluna taktığı süs köpeği Ashley ile.

Back To You / HarlenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin